ulMo Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Har nå et Asus A7N8X-X HK, med en AMD Athlon XP 3200+ CPU. Vil jeg få noe bedre ytelse av pcen hvis jeg kjøper et nytt og bedre HK? Og i tilfelle burde jeg da kjøpe et som støtter A64? (Tenkte det er litt kjekt pga da kan jeg oppgradere cpuen min senere) Takker for alle svar Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Har nå et Asus A7N8X-X HK, med en AMD Athlon XP 3200+ CPU. Vil jeg få noe bedre ytelse av pcen hvis jeg kjøper et nytt og bedre HK? Og i tilfelle burde jeg da kjøpe et som støtter A64? (Tenkte det er litt kjekt pga da kan jeg oppgradere cpuen min senere) Takker for alle svar Eehh, hvis du kjøper et hovedkort som "støtter" A64(socket 754,939 eller 940), vil selvfølgelig ikke din nåværende XP 3200+(socket 462) passe... Lenke til kommentar
oycob Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Har ikke noe for seg å bytte hk så lenge du ikke skal bytte cpu og mer i samme slengen- du har allerede et bra socket a hovedkort. Lenke til kommentar
ulMo Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2004 Oki. takker for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå