Gå til innhold

Kampen mot den varme/lunkne Cola'en!

Anbefalte innlegg

Stili projekt, har sett noen mindre utgaver av dette, bla en batterikjølt cola/øl glass. Gidder du å sette opp hvor mye du blir å bruke av penger på dette projektet?? Jeg har utrulig lyst på å gjøre noe slikt selv :yes:

Keep Up THA good work! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Update-time

Snart bare vannblokken igjen nå...

kjol6.jpg

Tank er ferdig, front er snart ferdig :D

kjol7.jpg

Tanken ble laget av no plastboks jeg fant på Coop, keep it simple sier jeg bare..

kjol8.jpg

Kjøpte noen møbelvinkler for å feste frontplata, fronten blir snart pusset, grunnet og lakkert matt svart. På-knappen blir en trekantet plexi bit (frosted), under den vil en blå 3mm LED lyse den opp :cool:

kjol9.jpg

Oversiktsbilde...

Lenke til kommentar

ser bra ut det, gjort ett lignede prosjekt med 6 stk pelts og 3 x evo360 raddiser og 9 x 120 vifter men det har ikke blitt no mer med meg.. har noen pelts som fikk hot spots og det ødelegger jo kjølinga.. og de sitter sånn at det er ett helvette å skifte. lol jaja. lykke til :)

Lenke til kommentar
ser bra ut det, gjort ett lignede prosjekt med 6 stk pelts og 3 x evo360 raddiser og 9 x 120 vifter men det har ikke blitt no mer med meg.. har noen pelts som fikk hot spots og det ødelegger jo kjølinga.. og de sitter sånn at det er ett helvette å skifte. lol jaja. lykke til :)

Syns jeg husker å ha sett bilder av delene iallfall, syykt (In a good way ;) )

Har du de ute på nett enda eller?

Lenke til kommentar

Kunne også tenkt meg å se de bildene... :yes:

Høres jo ganske ekstremt ut da :dontgetit:

Lenke til kommentar

Takker folkens :)

Mini-update

kjol10.jpg

Nei se, fronten er svart, matt svart :D

kjol11.jpg

Bryteren ble tatt litt mere på frihånd, siden jeg ikke akkurat hadde det beste verktøyet til jobben, ble iallfall sånn noenlunde bra :p

Jaja, vannblokken igjen, noen som vil lage en? :p

Endret av razer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, vet, vet. Går så altfor tregt for tiden, har aldri noe tid til overs :wallbash:

Har fått Depronen nå da, så den står for tur... Skal ta meg sammen nå :p

edit: prosjektet er midlertidig utsatt til høstferien (uke 41), da har jeg mere tid, å da skal jeg bli ferdig

Endret av razer
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...