Jakobsa Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Stili projekt, har sett noen mindre utgaver av dette, bla en batterikjølt cola/øl glass. Gidder du å sette opp hvor mye du blir å bruke av penger på dette projektet?? Jeg har utrulig lyst på å gjøre noe slikt selv Keep Up THA good work! Lenke til kommentar
razer Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Jakobsa: Skal sette opp liste så snart alt er innkjøpt Takker for positive tilbakemeldinger Endret 29. august 2004 av razer Lenke til kommentar
razer Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Update-time Snart bare vannblokken igjen nå... Tank er ferdig, front er snart ferdig Tanken ble laget av no plastboks jeg fant på Coop, keep it simple sier jeg bare.. Kjøpte noen møbelvinkler for å feste frontplata, fronten blir snart pusset, grunnet og lakkert matt svart. På-knappen blir en trekantet plexi bit (frosted), under den vil en blå 3mm LED lyse den opp Oversiktsbilde... Lenke til kommentar
MrGame Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 ser bra ut det, gjort ett lignede prosjekt med 6 stk pelts og 3 x evo360 raddiser og 9 x 120 vifter men det har ikke blitt no mer med meg.. har noen pelts som fikk hot spots og det ødelegger jo kjølinga.. og de sitter sånn at det er ett helvette å skifte. lol jaja. lykke til Lenke til kommentar
razer Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 ser bra ut det, gjort ett lignede prosjekt med 6 stk pelts og 3 x evo360 raddiser og 9 x 120 vifter men det har ikke blitt no mer med meg.. har noen pelts som fikk hot spots og det ødelegger jo kjølinga.. og de sitter sånn at det er ett helvette å skifte. lol jaja. lykke til Syns jeg husker å ha sett bilder av delene iallfall, syykt (In a good way ) Har du de ute på nett enda eller? Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 ser bra ut det, gjort ett lignede prosjekt med 6 stk pelts og 3 x evo360 raddiser og 9 x 120 vifter men det har ikke blitt no mer med meg.. har noen pelts som fikk hot spots og det ødelegger jo kjølinga.. og de sitter sånn at det er ett helvette å skifte. lol jaja. lykke til Kunne også tenkt meg å se de bildene... Høres jo ganske ekstremt ut da Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kult! Gleder meg til updates! STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 ser tøft ut , men egen vannkjøling til colaen er vel litt drøy hvis du ikke har det liggende, eller hva? Lenke til kommentar
razer Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Joda Admin'c, har nesten alt dette liggende, jeg bruker ikke penger på det nei Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 lookin very gUd dette razer.. Stå på Lenke til kommentar
razer Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Takker folkens Mini-update Nei se, fronten er svart, matt svart Bryteren ble tatt litt mere på frihånd, siden jeg ikke akkurat hadde det beste verktøyet til jobben, ble iallfall sånn noenlunde bra Jaja, vannblokken igjen, noen som vil lage en? Endret 1. september 2004 av razer Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) ja nå begynner det å likne noe ' EDIT: post nr 300 Endret 1. september 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ser kjempe bra ut, jeg regner med at du ikke skal ha den dær me på lan?!? Lenke til kommentar
warlord Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er det ikke snart på tide med en liten updata razer??? Lenke til kommentar
torsk Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hadde ikke vært dumt med en update nei. Du lever liksom ikke opp til nicket ditt Lenke til kommentar
razer Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Hehe, vet, vet. Går så altfor tregt for tiden, har aldri noe tid til overs Har fått Depronen nå da, så den står for tur... Skal ta meg sammen nå edit: prosjektet er midlertidig utsatt til høstferien (uke 41), da har jeg mere tid, å da skal jeg bli ferdig Endret 23. september 2004 av razer Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Og hva skjedde til slutt? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Og hva skjedde til slutt? hm... enig der.. det er langt forbi høstferien nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå