Talker Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Er det noen måte for meg uten mms telefon å motta mms-er? Noe nettsted der du kan motta mms fra ditt eget tlf. nummer eller noe? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Hei Jeg vet Telenor,netcom og chess(tror jeg),tele2 har sånn mulighet for det,så sant du har egen side på de overnevnte operarører,men da må noen sende til deg Endret 18. juli 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Talker Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg har bare netcom kontant... har jeg mulighet for sånt? Lenke til kommentar
Vims Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Er det noen måte for meg uten mms telefon å motta mms-er?Noe nettsted der du kan motta mms fra ditt eget tlf. nummer eller noe? Du kan be dem sende mms til e-mailen din Lenke til kommentar
Talker Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Er det noen måte for meg uten mms telefon å motta mms-er?Noe nettsted der du kan motta mms fra ditt eget tlf. nummer eller noe? Du kan be dem sende mms til e-mailen din Går det også? Har ikke peiling på mms siden jeg ikke har mulighet for det selv... Lenke til kommentar
Vims Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Det skal gå med de fleste telefonene og sende mms til e-mail Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Netcom har en mms viser på siden siden på mms.netcom.no der kan du sjekke mms du har fått hvis du ikke har mms telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå