The Guardian Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Takker for hjelpen, fikk sendt brevet i dag. Det skulle visst adresseres til NTNU, men jeg fant aldri ut til hvilken avdeling. Samordna opptak visste ikke, og NTNU var ikke å nå på telefon. Jeg sendte det bare til avdelingen for ingeniørvitenskap og teknologi (eller noe sånt) som industriell design ligger under, så får de eventuelt sende det videre.... Lenke til kommentar
t_man Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Beklager at jeg tar opp en gammel post (er paa ferie..) :-) I löpet av et par uker vil du motta en bekreftelse paa at söknaden er mottat/godkjent. Paa vaaren vil du saa faa et brev fra samordnaopptak som sier at du maa sende inn en söknad dersom du fortsatt önsker plassen (akkurat slik du gjorde i aar, samme frister etc. Du skal ikke hake av for forhaandslöfte!) Hvis du benytter deg av den reserverte plassen, vil du slippe aa sende inn vitnemaal/attester etc. Önsker du aa studere noe annet, maa dette prioriteres höyere paa neste aars söknad (attester, vitnemaal etc. _maa_ da sendes inn). Slik var det i aar. Regner med at det er samme praksis neste aar.. Lykke til ! Tobias. EDIT: Er du usikker paa om söknaden er mottat, hadde jeg kontaktet det fakultetet du hörer til. Endret 7. august 2004 av t_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå