Hoax Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Sitter og scanner med Spybot Search & Destroy og finner litt av hvert hver eneste gang jeg kjører programmet, mye kommer tilbake etter en reboot av PC'en selv om det er slettet. En ting jeg lurer på om jeg skal fjerne er 3 reg keys til windows mediaplayer, bruker kun wmp når det er påkrevd men det er jo dumt å ødelegge det hvis det kan skade programmet... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Sitter og scanner med Spybot Search & Destroy og finner litt av hvert hver eneste gang jeg kjører programmet, mye kommer tilbake etter en reboot av PC'en selv om det er slettet. Er maskinen din oppdatert med alt av oppdateringer, bruker du Sun sin Java eller den hullete MS -utgaven? Lenke til kommentar
Vial Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Har selv hatt noe som ga seg ut for å være wmplayer. Denne la seg i system.ini og ikke i startup som de vanligvis gjør. Se om din ligger i system.ini panen i msconfig. Sjekk også ut win.ini, her har jeg ca. 5 tasks som jeg har slått av for å hindre at de starter seg opp igjen. msconfig er nøkkelen til å bli kvitt spyware, programmer som search&destroy, adaware osv. fjerner kun registernøklene og programmene. De fleste reinstallerer seg på nytt igjen ved restart. Ps. du får ikke ødelagt noe ved å fjerne oppstartselementer i msconfig, sikkerhetsmodus starter uansett. Ps2. Håper du ikke har windows 2000, var på en w2k maskin i helga for å prøve og fikse noe og fant ut at den ikke har msconfig(!)... Da må du inn i \windows og fikse manuelt... tungvint Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Windows XP Professional Version 5.1.2600 Service Pack 2, v.2162 Internet Explorer 6.0.2900.2162 Outlook Express 6.00.2900.2162 (xpsp_sp2_idx.040709-1830) Windows Media Player 9.00.00.3206 MSN Messenger None .NET Framework None DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0C) Såvidt jeg vet så er det nyeste Windows, hva jeg har av Java støtte hmm har ihvertfall Sun sin java ting men det bruker å komme opp en Java Console av og til når jeg surfer på nettet, sikkert no dama har lagt inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå