-Tori- Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 blokken funker den..Eneste minus av utførelse er elendige tilkoblingstykker uten mothaker, dvs at man må stramme veldig godt til for å få det tett og til å sitte.. Idle tempen min er 34-35 grader, noe som jeg syns er ganske bra, har en delta på 8 grader tror jeg det var.. Luftempen ligger på 22 grader ca.. Hehe, jeg har 25-28 på idle... Og jeg bruker luftkjøling. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 blokken funker den..Eneste minus av utførelse er elendige tilkoblingstykker uten mothaker, dvs at man må stramme veldig godt til for å få det tett og til å sitte.. Idle tempen min er 34-35 grader, noe som jeg syns er ganske bra, har en delta på 8 grader tror jeg det var.. Luftempen ligger på 22 grader ca.. Hehe, jeg har 25-28 på idle... Og jeg bruker luftkjøling. den tempen stemmer ikke uansett den skjønner du. Da er du nødt å hente luft utenfra på 5 grader om du skal klare en slik temp luftavkjølt Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Javell, men jeg måler tempen med EVEREST. Vet ikke hvor korrekt det er men jeg klarer meg uansett... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 bare nevner det jeg.. Everest bruker bare den interne måleren på hovedkortert.. som kan lett lure deg med 10 grader +\- Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Skal kjøpe termometer, da får jeg se den rette tempen... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Nå viser den 25 grader. Har av sidedøra og laga et viftehull på toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå