The Stig Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Gleder meg nå mest til du får ferdig den vanntanken bak! Ellers, keep up the good work! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Der tror jeg nokk du har bommet litt ja, vanntanken blir den MIST tanken jeg har stående rett på pumpen. Du tenker sikkert på noen av de andre utkastene til kabinettet, de er forkastet.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Du må få utbedret de knekene på slangene dine, ellers vil du tape mye vanngjennomstrømming der, som igjen senker ytelsen. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Æsj, kjedelig..... Men bra uansett da Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Veldig bra, lager noe lignende på skolen i sløyd timene jeg får der. Selv om jeg tror det blir litt stort 560x560x300mm hxlxb. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Du må få utbedret de knekene på slangene dine, ellers vil du tape mye vanngjennomstrømming der, som igjen senker ytelsen. det er fikset.. planen min nå er å få tak i noen 90 gradere, og legge slangene i fast opplegg.. Tempen på CPU er rundt omkring 34 grader idle.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 stort kabel virrvarr der .. håper du rydder opp det Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Flott kabinett, er den blokka bra? tenker på å skaffe meg en slik sjønner du (cpu temp?) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 blokken funker den.. Eneste minus av utførelse er elendige tilkoblingstykker uten mothaker, dvs at man må stramme veldig godt til for å få det tett og til å sitte.. Idle tempen min er 34-35 grader, noe som jeg syns er ganske bra, har en delta på 8 grader tror jeg det var.. Luftempen ligger på 22 grader ca.. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Finfint prosjekt.... Var det støv eller riper i lakken alle de små prikkene på bildene?? Tror det blir litt mekking på meg og snart Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 støv.. er heller ikke lakk, men maling.. kabinettet er nå satt til sides for videre fiksing (når jeg en gang gidder å fortsette) Lenke til kommentar
torgros Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Veldig bra, lager noe lignende på skolen i sløyd timene jeg får der. Selv om jeg tror det blir litt stort 560x560x300mm hxlxb. Er ikke veldig stort det da Mitt prosjekt er 65cm x 55cm x 30cm (hxlxb) Håper du får fikset lakken ordentlig. Kan bli bra da vettu Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 vel.. som jeg sa.. det er ikke lakk men maling.. Og den skal pusses ned og males ett par ganger til Lenke til kommentar
torgros Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 vel.. som jeg sa.. det er ikke lakk men maling.. Og den skal pusses ned og males ett par ganger til Ah ok Det blir helt sikkert bra Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 vel, jeg tenker jeg blir å pusse ned malingen, for så å bruke lakk. Da malingen langt i fra ga meg det resultatet jeg forventet.. I tillegg må jeg modifisere litt på cd rom opphenget og ikke minst hdd opphenget.. tar gjerne i mot tips til hvordan jeg kan løse det.. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Fint arbeid :-) Bruker du hd brønn frå eit annna kabinett? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 bruker hd brønn i fra ett chieftec midi tower.. Angående arbeid.. er laaangt ifra fornøyd over arbeidet, grunn: jo, hovedpc`en lå i deler, og jeg stresset som vanlig med å få den opp å gå igjen.. Men nå har jeg ett lian li kabinett å ha den i, så til sommeren tar jeg ny sats og prøver å få det skikkelig til Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Faan, skulle ønske jeg kunne gjort sånne ting, jeg tror ikke jeg kan prøve meg på sånt, iallefall så tør jeg ikke med en bra maskin. Flink du Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Jupp jupp.. men nå begynner selvfølgelig andre ting å sysle rundt i toppen her, driver på å tegner meg en HTPC, som skal inneholde enten ett micro atx socket a og kraftig nedklokket sempron, eller en via cpu og via hk. Boksen skal bygges i alu eller stål, litt ubestemt ennå. Nåværende prosjekt: skal pusses ned, grunnes, og lakkes.. den malingen jeg gjorde ble ikke helt topp nei. Hovedkort brett, hdd holder og 5 1/4 holderene skal modifiseres kraftig. Det er nåværende tilstand i prosjektet ja. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 nice work blei bra dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå