Gå til innhold

Prosjekt waterbox Update: 5.9.04


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en ide om hvordan innfestningen til hdd, og drev bør være? i tillegg til vibrasjons dempende ?

Diskene skal stå vendt innover, altså kontaktene skal være vendt innover.. og jeg regner med jeg monterer dem helt nederst i kabinettet, slik at de bygger seg oppover visst dere skjønner..

 

Har fundert litt på å bruke festemetoden som Chieftec brukete i sine midi tower, med klipsene som skrues fast og bare skyves på plass... jeg tenkte å tilpasse den holderen til 3,5" slik at diskene blir bare å trekke ut og skyve inn på en enkel måte.. meninger om dette?

Lenke til kommentar

Vel.. europris verktøyet fungerer veldig bra.. spesielt stikk sagen og fresen er bare overlegen..

Den kostet rundt 200 kr.. kvitteringen har jeg ja, er trossalt 1 års garanti.. men man kan jo trossalt kjøpe 3-4 stk for samme pris som en fra black and decker..

 

Og i tillegg ser det ut som jeg må kjøpe ny pumpe, reservedeler er visst ganske så dyrt å skaffe.. Etter hva microplex sier i allefall.. :(

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9018234

Særdeles bra jobba Stig-Arne! Keep up the good work ! :!:

 

Har hatt stor glede av å lese workloggen sålangt, og håper du "orker" å legge ut mer, selv om du sa det motsatte :p

 

PS: Om home.no suger, sleng meg en PM så kan jeg fixe bildeplass på min server. :)

 

Mvh

Sobient

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ett til

 

Her ser dere at cd rom festene på justers en del.. alt henger egentlig bare og slenger nå.

Dørene skal festes med magneter, 2 oppe og 2 nede, tenkte jeg skulle sette 3 leds i døren, 1 i hvert gjørne av vinduet, disse skulle få strøm via kontakter som jeg monterer i siden av døren, slik at jeg slipper ledninger å fjerne for å ta av døren.

Mange gode ideer, men tar tid å få alt iorden..Men har fått en god begynnelse iallefall.. :)

 

Og ikke minst står det igjen litt på finishen, ble ikke så bra som jeg ville... men begynte å bli utålmodig til å få igang hovedmaskinen igjen.. noen som kjenner seg igjen?

 

venter forøvrig på mere slanger, som dere kanskje ser så har jeg bare tredd 3/8" inn i 1/2" slangene, siden jeg fikk for lite slanger.. og det er faktisk dønn tett, men ikke noe varig løsning jeg vill gå for.

Ellers venter jeg også på mer sleevingkit til PSU`en, men det blir chrom sleeving, da microplex ikke kunne skaffe mere svart til meg innen min tidsfrist som er på fredag.. :no:

Skal forøvrig lage skikkelig hdd ramme, med en 120 mm MIST vifte i front, den er ikke hørbar, skjermkortet blir byttet ut, nå står det ett GF3 kort i, med en vifte som bråker.

Så, som sagt, er ennå en del igjen

post-132-1094376141_thumb.jpg

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...