Stig-Arne Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Vell.. på tide med ny update.. Fikk ikke gjort noe særlig i går grunnet jobb.. Men, desto sterkere slår jeg til i dag.. håper jeg da.. Tok meg en ny tur på Europris i dag: Der fannt jeg dette: Slik at jeg fikk utført dette: Men.. jeg syns det ikke ble noe særlig å skryte av for å si det sånn.. Så jeg blir sikkert å lage den platen ny... I tillegg fikk jeg gjort dette: Vel.. det var alt for i dag.. får se hva jeg finner på i morgen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Klart for ennå en update: Om noen er interesert da.. Har nå gjort bakdelen for det meste ferdig, og har begynt med fronten nå, lar bildene tale for seg selv PSU plassert ikke så helt elendig etter min mening. Hull laget ferdig for LCD displayet. Slik blir LCD displayet plassert. Den gråe rammen som er rundt selve displayet skal lakkes i samme farge som resten.. visst det går. Og slik blir det.. vel.. det var det.. om noen har kommentarer.. skrik ut.. heller det enn at det er dødt Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Syns det så veldig flott ut jeg! Stå på Fin den frese kanten Endret 24. juli 2004 av andrekr Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Syns det så veldig flott ut jeg! Stå på Fin den frese kanten Takk.. Endelig kom fresen fra Europris til nytte Ett par bilder til: Hullet til hk brettet ferdig.. nesten i allefall Her har jeg freset ut spor, slik at det går ann å få fast kortene Og slik ble det Endret 24. juli 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Jepp, flink du jau.. takk.. Lærer så lenge jeg holder på.. Det verste er faktisk å få hullene rett. HK hullet var det verste.. så det ble litt skjevt.. men skitt au.. det kommer seg vel Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvor mye kostet så dette på europris? Lurer spes på fresen... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Hvor mye kostet så dette på europris? Lurer spes på fresen... 390 kr tror jeg den kostet.. Men fannt ut att knappen har en tedens til å henge seg.. helt til jeg fjernet en plas sak over.. mon tro om jeg skulle ta det på garantien.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Wow, det ble en del bredere enn jeg hadde ventet. Begynner virkelig å komme seg til! Bare stå på du, og gjør en god jobb så blir nok alle fornøyd Endret 24. juli 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Vel.. 28 cm er 28 cm.. uansett hvordan du snur å vender på det.. Eneste i fronten.. gjorde jeg en liten tabbe ut i fra planen min.. Cd rommene skulle ikke plasseres på midten av de 28 cm, men de 20 cm.. resterende 8 er jo til vannkjølingen.. Men så kom jeg til å tenke på.. Ser jo utrolig sykt ut å ha ting plassert utenom midten.. etter min mening.. så konklusjonen min ble.. en fornuftig tabbe.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 hehe, liker å se prosjekter ta form!, veldig bra dette Lenke til kommentar
Valent Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 nice dette!!! gleder meg allerede. Fant ut at europris er utrolig billig, eller at jeg hadde handlet ting og tang på forskjellige steder. STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) vel.. ja.. europris er billig.. og når verktøyene de har leveres med 1 års garanti.. hva er det da å klage på? holder lenge til hobby bruk.. Må ellers takke for støtten.. er litt lettere å jobbe når folk liker det man gjør.. noe som jeg håper dere gjør... Ting begynner å ta form, men er langt ifra ferdig.. Har bla. ett dilemma om hvordan hardiskene skal settes.. de skal jo som jeg skrev tidligere peke innover... siden det da er lettere å ha kontroll på kabelspagettien. Forslag? Endret 25. juli 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Nå begynner dette å ta form ja Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Jepp jepp.. nå venter jeg bare på å komme meg til byen for å få plexi, sparket, grunning og lakk.. plexien må vente til 2 august.. da er glassmesteren tilbake fra ferie Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Bare en person som jobber der? Sånn går det når man bor langt uttpå landet Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Vel.. ikke vet jeg.. gir meg egentlig blanke.. har ikke hatt så mye bruk for vinduet ennå.. har ikke laget sidedøra ennu så.. Og skillet mellom vannkjølingsdelen og resten må jeg nesten pønske ut noe lurt.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Vel... da er det endelig på tide med ny update Bildene får komme senere, da home.no serveren har tiltet over.. får ikke logget inn og overført bildene.. men det ordner seg vel snart.. Har i dag ordmet sodedørene, prøve plassert PSU og borret hull for viften som er på undersiden av PSU, og montert inn pumpen.. der bruker jeg noen vibrasjonsdempende saker.. håper de funker bra.. Men som sagt.. bildene kommer senere, og da henger alt på greit Vel.. her er bildene: Hull til vifte m/ viftegrill Slik blir fronten, tilnærmet lik i allefall.. alt skal jo bli svart så PSU og pumpe på plass Perfekt pasning, freste ut i sidedøren slik at festet på pumpen kunne stå så langt ut som mulig Endret 31. juli 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå