HoaXed Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Heei.. Kjeder meg litt... Og holder på å lage mitt eget lille hjemme system Har fire web cams og vill gjerne bruke dem alle.. hAr tidligere hatt ett prog som reagerer på bevegelse og eventuell lyd i rommet ved hjelp a cammen, og sender dermed ut en lyd eller sang.... Vet dere om noen lignende programmer.. kanksje litt avanserte også.. shareware/freeware er samma.. takker for svar.. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Et prog som kan stilles som bevegelsesdetektor er webcamXP. Det har blandt annet en innebygged http server osv. Med mulighet for tilkobling for opptil 4 cams om jeg ikke husker feil. Alle kamerane kan overvåkes fra inett i med den innebyggede serveren. har ikke link for øyeblikket, med google finner den. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Takk.. ska teste det... vis det er noen som har flere eg på progs, tar jeg gjerne imot.. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå