ABautz Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hei Jeg synes det er litt mye "slakk" i skjermen når lokket er åpent. Det er ca. 1 cm slakk i hengslene - målt på toppen av skjermen. Det kan virke som om det er noe som ikke er ordentlig skrudd sammen. Er det slik på deres 1557? Hilsen Alexander Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Alle 1557 modellen har en litt vinglete skjerm. Lenke til kommentar
MAHARANA Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 har bestilt min 1557 nylig, så jeg får den i begynnelsen av den kommende uken...får sjekke det ut da... Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 1cm er ikke spesielt mye når det gjelder bærbare i den prisklassen. Her er det snakk om ei maskin som i hovedsak er bygd for å være billigst mulig med mest mulig "stæsj" inne i den. Det er ikke ei maskin hvor man betaler ekstra for slike ting som solide hengsler og generelt design. Men alikevel synes jeg det virker som ei strålende maskin med tanke på prisen. Har ingen erfaring med den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå