Gå til innhold

Rått og brutalt; Maktmisbruk!

Anbefalte innlegg

vil nå kunne tørre å påstå at vi holder en nogenlunde seriøst nivå her, selv om det kommer noen mentale kommentarer fra en og annen person.. selv så har jeg sitti på dette forumet ganske lenge, trives her.. vil forbli her.. men, alt som skjer under offtopic skjer jo OFF TOPIC... sier seg selv det.. siste post er en dyd i alle forumer.. her sprakk kebab gud dyden på dette forumet, har faktisk sett innslag av en som desperat forsøker å kopiere han, men å lage det første ordet, og det mellomste ordet.. men anyhow, off topic er plasser man kobler av.. se på det som et slags "pause" rom.. der man henger, spiller biljard, tar seg en cigg eller øl.. bare koser seg å snakker om det man måtte ønske!

Housey

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så fordi vi snakker så overdøver vi alle andre mener du? :lol: ikke helt våken du!

tråden ligger under OFF TOPIC -> Søppel, og har _aldri_ (aldri) presset ut noen annen melding på oversikten over siste poster.

Liste over _noen_ av "drittungene":

SirHartge

meg

SintBrus

Sosohal

Xell

Milla

Kebab GUD

Mr.Hassan

dangerc og

zuperMensch

Herregud da mennneske, hvor gammel er du?

Hvis du vil prate om masse drit så gå i OffTopic.

Og hva er pointet med siste-ord-i-posten-leken?

Get a life.

Lenke til kommentar

Nå må jeg minne om at "siste ordet" på Delphi ble stengt etter en stund da tråden ikke hadde noe annet for seg lengre. Skal man følge tradisjonen bør også nye "siste ordet" stenges.

Forøvrig er det VELDIG viktig å ha en plass man kan diskutere alt annet enn data på et dataforum. Det er VR-sosialt :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-04-24 15:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-24 15:05, Anders Leipsland skrev:

Nå må jeg minne om at "siste ordet" på Delphi ble stengt etter en stund da tråden ikke hadde noe annet for seg lengre. Skal man følge tradisjonen bør også nye "siste ordet" stenges.

Forøvrig er det VELDIG viktig å ha en plass man kan diskutere alt annet enn data på et dataforum. Det er VR-sosialt :smile:

Først så sier du at den bør stenges for det blir ikke skrevet noe saklig, så sier du at man bør ha en plass der folk kan snakke usaklige ting? Dobbeltmoral kaller vi sånt. :razz:

[ Denne Melding var redigert av: SintBrus på 2002-04-24 16:08 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-24 19:30, Anders Leipsland skrev:

2 grunner:

- en må få siste ordet

- det er tradisjon

Det er tradisjon å stenge "Siste Ordet"?

Og det som er med siste ordet er at det ikke er om å gjør å få det siste ordet. Tråden har utviklet seg til et høyere sosialt plan. :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-24 19:35, borre skrev:

Dere får kjempe videre :smile:

Nå har vel jeg skrevet 2-3 innlegg i siste ordet og har ikke noe mål om poste flere

Quote:

Det blir ikke tradisjon fordi det er gjort 1 gang før.

men siden det ble gjort på delphi så forventes det at man gjør det her også :smile:

Begynner jo å bli lei at den pokkers threaden alltid skal ligge øverst.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-24 20:18, Anders Leipsland skrev:

Begynner jo å bli lei at den pokkers threaden alltid skal ligge øverst.

Hvorfor er det et irritasjonsmoment? Det er like teit som å si at du hater at Melken er alltid i kjøleskapet hos Rimi!

Det du kan gjør er å enkelt og greit overse den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...