Gå til innhold

Rått og brutalt; Maktmisbruk!

Anbefalte innlegg

Quote:

amd_guru

2001-08-03

Meldinger: 464

Postet: 2001-09-30 16:46 ID: 1

Hmm....

Må jo starte en 'Siste ordet' på dette forumet også....

Blir jo kult å se om vi slår 2000 denne gangen

Jeg fikk i allefall det "første" siste ordet!!!

Amd XP 1600+

EPoX 8KHA+ bla bla bla

Dette var starten på det som skulle bli vårt liv! Siden den 30.9. 2001 har vi kost oss, diskutert og kommet med påstander, selv midt på natta! *sukk*

Det har vært en åpen diskusjon som ALLE har vært for å beholde! men hva skjer? jo! den 23.04. 2002 klokka 17:37 ender idyllen med at selveste SirHartge ( :evil:

VI HAR ingenting i mot Hartge, vi vil bare ha vårt liv tilbake. Vår sjel, vår selvfølelse! Denne posten har betydd _mye_ i mange menneskers liv! Åpne "Siste Ordet" igjen, og la oss leve og blomstre i dette forumet!

-sjanten

PS! Chris: Jeg kommer ikke på skolen i morgen, deppa! :cry:

[ Denne Melding var redigert av: sjanten på 2002-04-23 18:40 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-23 18:43, zuperMensch skrev:

Det var vel min feil....

HVA HAR DU GJORT? :mad:

sosohal, Mr. Hassan,Xell, Milla, dangerc og alle dere andre: Sammen skal vi kjempe! Hev deres røst!!! :mad:

[ Denne Melding var redigert av: sjanten på 2002-04-23 18:55 ]

Lenke til kommentar

Hmmm maktmisbruk av en moderator?

Nei, jeg tror SirHartge bare vil ha det litt morsomt jeg :wink:

(Hvis ikke blir det bråk...hehe.... :wink: )

Synes synd på deg da kebab...det er sant det du sier..."siste ordet" er livet ditt. Hvordan skulle du ellers ha fått så mange poster? (les: spammet og kommet unna med det :razz: )

Men du har vel kødda nok nå hartge...på tide og åpne igjen? :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-23 19:19, PanzerFaust skrev:

Bra SirHartge! Siste ordet er bare tull. En typisk "øke egen post-count" -tråd. sådeså.

du er motbydlig! har du lest alle postene du kanskje?

jeg, og de fleste andre (sosohal og brusern bl.a.) har lest _alle_! vi har et slags merkelig forhold til den, den betyr noe!

Hartge: Fjern gjerne et par hundre poster fra tallene våre,de betyr ingenting! bare åpn vårt hjem igjen! :mad:

Lenke til kommentar

ikke at jeg skal kritisere dere som omtrent har kun hauger av "surre" poster her. (Kebab Gud er en, spør du meg). Men anyway.

Jeg trodde dette forumet var til for å hjelpe folk med datarelaterte problemer/spørsmål/etc.

Ikke som et forum hvor dere kan skravle som en gjeng i en syklubb?

Lag dere en forbanna IRC kanal istede, send SMS, whatever dere kan ikke bruke forumet til slikt forbanna tull.

Jeg forstår at han sperrer den.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-23 19:32, iceraven skrev:

ikke at jeg skal kritisere dere som omtrent har kun hauger av "surre" poster her. (Kebab Gud er en, spør du meg). Men anyway.

Jeg trodde dette forumet var til for å hjelpe folk med datarelaterte problemer/spørsmål/etc.

Lag dere en forbanna IRC kanal istede, send SMS, whatever dere kan ikke bruke forumet til slikt forbanna tull.

Du vet vel at den lå under "off topic" ..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-23 19:32, iceraven skrev:

Hartge var en av oss.... vi brukte #hw.no i tillegg til forumet, forumet var en slags fredens plass! vi kunne snakke om alt og koble fullstendig av?!

jeg håper han bare ville få tid til å nyte utepilsen sin uten at vi laga lesestoff til'n, og at han så åpner igjen....

hva er problemet med at vi har det gøy? hvis _alt_ var bare jobb her så kunne de vel så gjerne ta penger for det!

Lenke til kommentar

syntes ikke det er poenget.

Poenget er at dette skal være (i det minste VÆRE) et forum der folk kan søke hjelp.

Ikke en plass hvor drittunger (mener jeg da) kan sitte og skrive meldinger til hverandre. Blir for useriøst spør du meg.

Har ALDRI sett noe annet forum, der det foregår så mye useriøs prat som her.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-23 19:43, iceraven skrev:

syntes ikke det er poenget.

Poenget er at dette skal være (i det minste VÆRE) et forum der folk kan søke hjelp.

Ikke en plass hvor drittunger (mener jeg da) kan sitte og skrive meldinger til hverandre. Blir for useriøst spør du meg.

så fordi vi snakker så overdøver vi alle andre mener du? :lol: ikke helt våken du!

tråden ligger under OFF TOPIC -> Søppel, og har _aldri_ (aldri) presset ut noen annen melding på oversikten over siste poster.

Liste over _noen_ av "drittungene":

SirHartge

meg

SintBrus

Sosohal

Xell

Milla

Kebab GUD

Mr.Hassan

dangerc og

zuperMensch

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-23 19:43, iceraven skrev:

Øhh...være/VÆRE? forskjellen er? Så folk får ikke hjelp i dette forumet da?

Quote:

Da har ikke du sett mange forumer! Gud_vet_hvor_mange forumer jeg er innom, som har skittkasting og useriøsitet på et høyt nivå!

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke krangle om min rettskrivning (det var ikke poenget her, om jeg skriver jeg, jeg, jei jej whatever, er ikke interessant). Poenget mitt er at det er så sinnsykt mye useriøse poster på dette forumet, og dere trenger ikke bruke et forum for hardware til å diskutere alt mulig annet.

Jeg har ikke vært borti så mange forum, nei. Men mer seriøst forum enn anandtech sitt skal man lete lenge etter.

tomshardware sitt virker også seriøst, ocshoot sitt så også mer seriøst ut.

Her er det jo "f.eks hvor mange mhz har din pc til sammen eller "hvor mye ram har du til SAMMEN i maskina"

Start deres egen irc kanal, hvor dere kan fortsette med slikt surr.

[ Denne Melding var redigert av: iceraven på 2002-04-23 20:03 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...