Gå til innhold

Pc restarter av seg selv

srnilsen

Anbefalte innlegg

Sitter her med et Asus A7N8X Delux hk, xp2500, 512 mb TwinMos m/Winbond og et Sapphire Radeon 9600 Pro Atlantis.

Det som er problemet er at maskina restarter av seg selv eller henger nesten hver gang etter noen minutter med spilling. Har sett litt rundt og lurer kanskje på om det er rammen som ikke fungerer som den skal eller at den ikke passer med hk. Hender jeg får melding om at "memory faild memory test" under oppstart(etter at maskina har låst seg eller rastarta selv under spilling).

Er det noen som kan si noe om dette, noen som har egne efraringer med akkurat dette...?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde nøyaktig samme problemet. Hadde et Q-tec-kabinett med 350W strømforsyning. Har nå kjøpt meg Aopen H600B, og alle problemene er borte.. :)

Jeg kom frem til at det mest trolig var Radeon9800PRO-kortet mitt som dro ekstra strøm ved harde oppgaver (les: spill), og dermed ikke fikk nok strøm fra strømforsyningen.. Maskinen gikk helt fint i ca et år, null problemer før dette plutselig skjedde. Dette er vel en av grunnene til at Q-tec ikke er så anbefalt blant brukere på dette forumet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...