Christian86 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Sitter og lurer paa hva jeg burde onske meg til bursdagen min. Liker veldig godt fotografering. Paa to uker i kroatia har jeg fyrt av kameraet ca 3500 ganger. Kan velge mellom Eos D300, Nikon D70 eller lappen. Jeg har S45 og G5 fra for av, og jeg er mest en hobby fotograf for oyeblikket. Tror dere at det ville vart en bedre losning aa vente til mars/april neste aar, og heller spare til da? (ta lappen til bursdagen) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Velg lappen. Vet at du har G5 og IXUS 500 fra før og lappen koster kanskje mer enn f.eks. 300D så hvis du får lappen nå og kjøper 300D senere kan dette koste deg mindre enn om du må betale lappen selv senere. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hva er det du tenker med gutt? Så klart du velger lappen! Man må jo bare ha muligheten til å kjøre bil. Da jeg kjørte opp så var det faktisk de som så ned på de som ikke kjørte opp Digitalt speilrefleks kamera kan du kjøpe når som helst, lappen må bare ta når du er 18, du kommer til å kjenne den deilige følelsen når du kommer ut fra biltilsynet med dit midlertidige førerkort, da jeg kjørte opp så fikk vi lappen på stedet Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 vi fant ut at kamera faar vente til april/mai neste aar=) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Fornuftig! En voksen avgjørelse, det er jo morro med nye ting man har stor interesse for. Lykke til med teorien (det er den som er vanskeligst) og oppkjøring. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 takker=) stor sjanse for at prisene daler veldig til da? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Ja, på de aktuelle kameraene så, men det har jo selvsagt kommet andre nye typer kamera som du heller vill ha. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 hvis jeg onsker gode zoom muligheter og rask lukker/godt kamera. Vil da G5 holde for meg eller burde jeg kjope kamera hus og feks en sigma linse? Lenke til kommentar
total Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 EOS 300D (kun hus) har ihvertfall sunket med et par tusen det siste året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå