TarjeER Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg har tenkt å anskaffe meg en LCD skjerm til pcen om en stund. Regner med å bruke rundt 4000 kr på den. Da får jeg vell en 17 tommer? Ville jo vært flott med en 19 da. men det får være. Jeg spiller masse, og trenger en som skal kunne henges på veggen. Noen som har erfaring med skjermer i denne prisklassen? Noe jeg ikke burde kjøpe? Noe jeg burde Kjøpe? Taklk for alle svar. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Er du spiller så kan jeg anbefale to skjermer: NEC 1760NX og E-yama 17JNE1-S Førstnevnte ligger litt over budsjettet ditt, men er hakket bedre enn den siste, og har DVI, noe den andre mangler... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 med eit budsjett på 4000 er det nok berre 17" som er av god kvalitet. Få 19" som er under 4000, og er av ein ok kvallitet. Viss du går innom på tester her så kan du skå på forskjellige skjermer som LCD gruppa har testa sidan januar i år. mvh JanEirik LCD tester @hw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå