værdama Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 hei alle sammen jeg skal enten kjøpe driv3r eller ny mus og musematte men jeg vet ikke hva jeg burde kjøp har sett på driv3r anmeldelsen på itavisen men jeg vet ikke jeg så bildene også de så ganske fete ut men det stod også at spille hakket noen ganger er det sant ?? siden vis det hakker så gidder jeg ikke kjøpe det.. viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette men jeg satset her siden jeg har mest lyst på driv3r så postet jeg det her på detta forumet. siden da kanskje jeg får mest positive tilbake meldinger Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Spørs om det er PS2 eller Xbox du har. Er det PS2 kjøp Driv3r. Er det Xbox, kjøp mus. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 jeg har x-box men hva er forskjellen på det da ?? er det dårligere på x-box ?? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Ja, mange flere bugs og nesten dårligere grafikk. Personlig hadde jeg kjøpt Driv3r uansett, men det er mange som ikke er enige med meg så derfor sier jeg det jeg sier. Endret 18. juli 2004 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
værdama Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 hehe ja tenker jeg kjøper driv3r men at kan du si noen av de bugsa som jeg kommer til og Merke sterkt.. så hadde det vært greit Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Pop-up er vel den mest merkbare bugen (Biler og slikt popper opp rett foran trynet på deg, dette er av en eller annen grunn bedre på PS2). Lenke til kommentar
værdama Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 hva mener du? at biler bare poper opp rett foran trynet ditt når du kjører ?? at når du kjører i hundre og H........ uten en bil i sikte så plutselig poper det opp en bil foran deg ?? eller er det sånn at det popper opp biler som står parkert ?? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Vel....at grafikken er DÅRLIGERE på Xbox enn PS2 i dette spillet, er jo en interessant detalj. Og Xbox som har sååååå mye bedre grafikk en PS2. :!: Lenke til kommentar
værdama Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 ja jeg og trodde det var bedre grafikk på x-box en på ps2... Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Sikker på at du vil investere i Driv3r da?? Har jo nesten fått mer slakt enn ungdommene i "Motorsagmassakeren". Spar heller penga til "GTA San Andreas". Men hvis du først skal investere i det er det helt klart best på PS2... (hvis man i det hele tatt kan kalle det bra) Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Vel....at grafikken er DÅRLIGERE på Xbox enn PS2 i dette spillet, er jo en interessant detalj.Og Xbox som har sååååå mye bedre grafikk en PS2. :!: Deter fordi spillet er designet for PS2 to, og de har bare gjort en veldig dårlig porting over til Xbox. Grafikken er bedre på Xbox av det meste man kan se, men synsrekkevidden er bare ca. 30m lang. Og Xbox potensiale til mye bedre grafikk enn PS2, det er bare PS2 som ødelegger for den! Lenke til kommentar
Voltage Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg ville heller ha kjøpt meg mus og musematte Lenke til kommentar
værdama Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 hva mener du med at det har fått mere slakt? Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 har selv testen Driv3r. Det er ikke verd pengenen som de selger det for.. gå heller for en bedre investering som i mus og musmatte Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg har nettop kjøpt Steelpad 4S og Logitech Mx510! Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Xbox har bedre grafikk på driver 3 en ps2 for det første på klarhete. Men den mest irriterende bugsen som finnes på xbox men ikke ps2 er det at hvis f.eks en purk chaser deg så kan han plutselig droppe rett over hodet på deg og oppå bilen din. Men jeg sier til deg, dette spillet er ikke vært noen av dine penger. Stol på meg Lenke til kommentar
skilli Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg ville heller ha kjøpt meg mus og musematte har jeg og ville gjort Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 last ned d gamle GTA fra nettet (lovlig)... 10 ganger bedre en driv3r, og d mener jeg helt seriøst. At folk lar sånne spill gå ut for salg er over min fatte evne, største svindel siden worldgames. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 kjøp fUnc og intelli 3.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå