Patt Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Hei! trenger hjelp Har intergrert lydkort i hovedkortet... har mista driver cden... hvor finner jeg ny driver?!? vet ikke hvordan hovedkort jeg har .... (kjøpte pcn på elkjøp, en "Legend" pc) så.. hvor finner jeg ny driver eller hvordan finner jeg ut hvordan hovedkort jeg har??! På forhånd Takk;) ##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge opp på dette neste gang. ## Endret 18. juli 2004 av Blib Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 gå til control panel og til lyd instillingene, der skal det stå hva slags lydkort du har. men anbefaler å skifte tittelen på innlegget ditt Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Du må finne ut hvilket hovedkort du har før vi kan fortelle hvilken driver du kan bruke. Dette pleier å stå på selve hovedkortet, ofte mellom PCI plassene. PS: Du bør forandre topic til noe mer informativt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå