Gå til innhold

Eclipse, 4X DVD-R, 4.7 GB, spindel - PXP.no

Anbefalte innlegg

Er "Eclipse, 4X DVD-R, 4.7 GB, 25-spindel" et godt kjøp hos PXP.no?

Koster 130 kr pr. 25-spindel (5,2 kr pr plate).

PXP.no - Eclipse 25 spindel

eller skal jeg gå for eProformance -R, 4x, 25stk i CB hos NorwayDisc?

Her koster én 25-spindel kr 149,- (5,96 pr plate). Det siste merket har jeg hørt om, men jeg vil gjerne høre fra andre om Eclipse - er det bra eller bør jeg styre unna?

NorwayDisc - eProformance -R, 4x 25-spndel

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eclipse -R er AN31 eller INFOSMART01. Til mine erfaringer direkte dårlige. Produsert av tvilsomme produsenter i Hong Kong.

Søk på mediekoden AN31 på f.eks http://www.videohelp.com/dvdmedia sin liste over erfaringer på denne produsentid'en og du vil se at de fleste har problemer med disse.

eProformance kan jeg omtrent garantere at du ikke vil få noen problemer med. Etter mine tester er de omtrent like bra som verbatim. Har selv gått til anskaffelse av 250 eProformance DVD+R plater til eget bruk :)

Hva slags DVD-Brenner har du? Du har sjekket listen hos Norwaydisc over hvilke brennere jeg har testet dem med?

Lenke til kommentar
Eclipse -R er AN31 eller INFOSMART01. Til mine erfaringer direkte dårlige. Produsert av tvilsomme produsenter i Hong Kong.

PXP sier selv at mediakoden er VDSPMSAB01, og anbefaler dem bare for data.

Feilprosent på denne disken kan i enkelte brennere være høyere enn "normalt". Ikke egnet til brenning 100% fullt, da tilbakemeldinger viser at det i enkelte brennere på siste del av noen av platene ofte kan være lese/skriveproblemer. Spesifisert som "minus A-Grade", DVS at denne holder noe lavere kvalitet enn vanlige A-Grade plater. Denne selges derfor uten garanti.
Lenke til kommentar

PXP sier selv at mediakoden er VDSPMSAB01, og anbefaler dem bare for data.

Feilprosent på denne disken kan i enkelte brennere være høyere enn "normalt". Ikke egnet til brenning 100% fullt, da tilbakemeldinger viser at det i enkelte brennere på siste del av noen av platene ofte kan være lese/skriveproblemer. Spesifisert som "minus A-Grade", DVS at denne holder noe lavere kvalitet enn vanlige A-Grade plater. Denne selges derfor uten garanti.

ok da er det fler produsenter av Eclipse -R.

VDSPSAB01 er enda dårligere enn AN31 - vil ikke anbefale de til noenting annet enn veggpynt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...