Zevz Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Har ett problem med maskinen min. Hvis jeg "alt+tabber" meg ut i windows fra cs, og "alt+tabber" meg tilbake til cs, blir skjermen svart og det eneste som synes er musepekeren. Ctrl+alt+del funker ikke, og det eneste som løser problemet er å skru av maskinen. Hva tror dere dette kan skyldes, og hvordan kan jeg fikse det? Maskin specs: AMD athlon 3200 Twinmos 2x512 ram Radeon powercolor 9800 PRO Hansol 930D 19" skjerm Jeg kjører windows i 1280x1024, og cs i 800x600 Open GL. Vertical sync er av. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg har hatt samme problemet, eneste likheten mellom pcene våre må være r9800pro. Problemet forsvannt etter en formatering Lenke til kommentar
Zevz Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Installerte windows i går... Ny pc Men Steam ligger på en gammel partisjon. Tror jeg skal prøve å reinstallere steam. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg har også 9800pro og har hatt samme problemet. Jeg måtte reinstallere driverne Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har 9600Pro og har byttet mellom nyeste Catalyst drivere og de som fulgte med. Samme feilen. Jeg kan dog bruke Crtl+Alt+Delete hvis ønskelig. Maskinen henger altså ikke. Jeg kan høre folk løper og skyter etc. i spillet, men svart skjerm er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå