spett Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Har legt ut en annonse på HW.no angående bytting av PC'n min i bærbar men vurderer å selge den istede vist ingen vil bytte.. Men vet ikke riktig hvor mye den er verdt.. Anonnensen min på bruktmarkedet Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 ikke en spesielt kraftig eller dårlig maskin, god skjerm trekker opp, min bror har en makan og den er faktisk god å se på. 4500,- ville jeg tatt for den. Solgte en xp2000+ m dårlig ram 512Mb og 120Gig hd og gf4ti4200 for 4k selv så ta det du føler for. Selg den på qxl eller noe slikt så får du igjenn mere. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 ikke en spesielt kraftig eller dårlig maskin, god skjerm trekker opp, min bror har en makan og den er faktisk god å se på. 4500,- ville jeg tatt for den. Solgte en xp2000+ m dårlig ram 512Mb og 120Gig hd og gf4ti4200 for 4k selv så ta det du føler for. Selg den på qxl eller noe slikt så får du igjenn mere. kan folk vennligst slutte med qxl drittet? man får ikke mer igjen for den der, folk er generellt mer opplyste enn for 2 år siden. gå inn der og se hvor mange bud over 7000 som finnes der inne. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 På qxl så er det mange som ikke vet noe så hvorfor ikke? og hva er så galt med å si at de kan legge det ut for salg der? det er jo i de flestes interesse å selge ting så dyrt som mulig? Siden du reagerer slikt får det meg til å lure på om du for 2 år siden var dum og naiv og gikk 5 på i en qxl auksjon? :!: . Folk må da få lov til å si at man kan legge det ut på qxl? Gi meg en god grunne til å slutte med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå