chairgame Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 jeg ser på DENNE guiden, og der står det hvordan man flasher bios, men det står okså at du må gjøre noen på kjernen på kortet. er det nødvendig eller er det nok å flashe bios. det står noe om en conductive pen for å kontakte to punkter, hva er conductive pen ? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Hvis du har VIVO versjon så kan du bare flashe. Men ellers må du hardmode. Jeg anbefaler ikke å hardmode siden det er to stk her på forumet som fucka kortene sine pga av hardmoding. Endret 18. juli 2004 av Ducky Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 ja, det er Sapphire radeon X800 pro VIVO Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Har alle "radeon X800 pro VIVO" 1.6ns minne eller var det bare en batch fra sapphire som hadde det? Skal modde til xt. (Får jeg 16 pipes med kun biosflash med vivo kortet?) Er det no vits å vente på pci express utgaven med tanke på ytelse? Når kommer hovedkort med PCIe for fullt? Endret 18. juli 2004 av snoopafella Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 VIVO kort kan man bere flashe til XT. Alle X800Pro VIVO kan flashes til XT. Det blir ingen forskjel med tenke på ytelse mellom PCIe og AGP. HK med PCIe kommer vel om ett par måneder. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 er det bare de 4 pipelines som blir aktivert, eller er det andre ting på kortet som blir bedre? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 er det bare de 4 pipelines som blir aktivert, eller er det andre ting på kortet som blir bedre? Bare de 4 pipene blir aktivert + at kortet blir klokket høyre. Men med de 4 siste pipene gir kortet mye bedre ytelse enn uten de. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 så vis jeg kjøper et Club 3D radeon 800xt pro VIVO, så kan jeg flashe bios til X800XT, slik at kortet får den samme ytelsen som på et vanlig X800XT, og windows og drivere oppfatter det som et X800XT? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 så vis jeg kjøper et Club 3D radeon 800xt pro VIVO, så kan jeg flashe bios til X800XT, slik at kortet får den samme ytelsen som på et vanlig X800XT, og windows og drivere oppfatter det som et X800XT? Ja Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Sjekk denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=263952 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 jeg leste ihjennom den tråden, og der sto det at club3d versjonen ikke egner seg til flashing pga at det er AA kjerne og ikke AD, å det var noe med minnet også. er det lurt å avbestille kortet, eller skal jeg prøve å flashe det? btw, jeg her tenkt å følge DENNE guiden, funker den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå