Ni kon Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Et vennepar av meg drar til Kina i slutten av Juli, og i den forbindelse spurte de om jeg trenger noe der borte. Jo mer jeg tenker på dette jo mer frister det med å be de kjøpe et d70 til meg, med utstyr. Jeg vet ikke prisen der borte, men vil tro at prisene er svært lave. Men jeg mener: Hvis de kjøper dette på en butikk som ser skikkelig ut, så er vel faren for kopivare meget liten. Kompisen min kan intet om kamerea, så han kan ikke se om det er kopi eller orginal... Hvor trygt er dette, og hvor mye vil jeg spare? Lenke til kommentar
fei Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 http://www.hksupplies.com/about/about.html Du kan sammenligne prisene i denne butikken med lignende i norge eks F100 koster 1100$ ca 7700kr i norge koster den ca 13000kr så om vennene dine kaster embalasjen og tar med kamera hjem uten toll, kan du spare en del. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 finnes det virkelig noen uorginale digitale speilreflekser ? trudde det hadde forsvunnet i disse dager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå