Dreadlord Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Vet jeg ikke er den eneste som opplever skyggefeil i jk2. Når jeg spiller med complex shadows skjer det noen glitcher der skyggen beveger seg opp vegger. Self-casting-shadows ser også rare ut. virker som de ikke takler polygonene og ser stygge ut på karakterene. Jeg bruker nvidia gf3 med driver 28.32 (offisielt nyeste driver) Har noen et tips i denne saken? Er det slike problemer met ati? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 nei det er dårlig programmering Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 vel.. bare en ting å gjøre da. Vente på en patch :smile: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Tja. går jo an å spille med vanlige kjedelige liksom skygger også. Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Har merka det samme!!! Trudde det var eit drivarproblem og reinstallerte nyaste nvidia drivarane og det føkka opp maskina!!! F.. He..... kor forbanna eg er no.. Det kom seg når ein fekk satt ned skyggelegginga til simple men dette er for dårlig fra Lucasarts!!!! Ørjan Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 18:35, galdurah skrev:Har merka det samme!!! Trudde det var eit drivarproblem og reinstallerte nyaste nvidia drivarane og det føkka opp maskina!!! F.. He..... kor forbanna eg er no.. Det kom seg når ein fekk satt ned skyggelegginga til simple men dette er for dårlig fra Lucasarts!!!!Ørjan Ja det kan du godt si galdurah. Liten vits med de skyggen når de ikke fungerer riktig. Kunne ha droppa det. jeg trodde også dette var et driverproblem :/. Men dere som har ati, har dere opplevd det samme? Lenke til kommentar
Mass Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Bæsbailla! Jeg har ingen problemer med min JK2, skyggene er helt nydelog, og JA alt er slått på! Kanskje det er fordi mitt Hercules Bla bla Kyro2 4500 kort e så sabla bra? Men over til selve spillet. Det er jo komplett umulig og ha litt kontroll på sabern! jadda. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Vel. Kontroll på sabelen er lett det. Skill heter det. Kjøp litt sånn neste gang du er på supern :wink: Lenke til kommentar
Protector Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Synes ikke skyggen var så særlig mongo jeg! bare noen ganger da jeg stod rett under lyset så kom skyggen på ryggen liksom! men frameraten gikk noe helvetes ned da jeg skrudde på shadow så jeg hadde den likesågodt på simple! skyggen er ikke alt her i livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå