jerv Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Jeg har et ECS K7S5A hovedkort, med en 1.33GHz T-bird og 2x256mb Apacer/Nanya PC2100-minne. (Er forøvrig veldig fornøyd med dette kortet, får hele 4250 3Dmarks med det (har POV GeForce2PRO). Ingen overklokking:) Det er hardware-monitor i BIOS, og denne viser helt sakelige temperaturer og sånt. Men motherboard monitor (v5.06) ser ikke ut til å fungere med dette kortet. Får ikke "monitora" noen av temperaturmålerne... I SiSoft Sandra 2001te vises derimot noen temperaturer som ser ut til å stemme med virkeligheten. Men idiotisk nok står cpu-temperatur under "power supply temperature" og system temperatur står under "cpu temp".. Noen som har noen tips, erfaringer etc? mvh Espen Thøring Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Hmmm, ja dert er et delikat problem, og jeg vet ikke hva jeg skal anbefale deg siden jeg ikke har det hovedkortet/problemet selv. Invester i et Microstar K7T-266-PRO2-RU hovedkort så vil alt gå mye bedre. Det er bare dødsrått! Lykke til! Lenke til kommentar
Tønderbørd! Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Heisann. Har selv dette kortet, kjempebra kort forresten:) Med Motherboard monitor 5.09 går det fint å overvåke temp og sånn. På hjemmesia til mbm står det faktisk noen tips om innstillinger for de med ecs hovedkort. Lykke til :wink: Lenke til kommentar
jerv Skrevet 5. november 2001 Forfatter Del Skrevet 5. november 2001 Hahaha rvbakken. Du har nå ikke det kortet selv heller enda :razz: Takk for godt svar, Tønderbørd. [ Denne Melding var redigert av: jerv på 2001-11-05 10:54 ] [ Denne Melding var redigert av: jerv på 2001-11-05 10:54 ] Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Jeg hadde samme problem med mitt epox 266a, viste seg at både medfølgende overvåknings program og eks Motherboardmonitor ikke støttet win 2000/XP nå er det kommet en beta på mother board ver 5.1. Men her må du konfigurere de forskjellige verdiene. Lenke til kommentar
Stone Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Det skal stå om SIS 735støtte på mbm`s hjemmeside, men du har også muligheten for å sjekke FAQ`en hos: http://www.ocworkbench.com Det er en fil jeg måtte legge inn i MBM-mappen, og litt konfigurasjons dilldall, husker ikke i farten hvordan jeg gjorde det 8-( Det funker ivertfall hos meg! S-O Lenke til kommentar
jerv Skrevet 5. november 2001 Forfatter Del Skrevet 5. november 2001 Motherboard Monitor 5.1.0.1 greide visst biffen. Det var 5.06 jeg hadde fra før, den fikk jeg ikke til med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå