Gorechild Skrevet 26. august 2001 Del Skrevet 26. august 2001 Hvor får man tak i billig plexiglass? Jeg har et hq fullfower malt sort, med et perfekt konstruert pentagram kuttet ut i sideplaten, men jeg mangler plexien og jeg hvet ikke om det går an å feste små metallplater på glass (midtstykkene i pentagrammet). Har bestilt meg to røde powerbolt lys fra microplex. Lenke til kommentar
arnter Skrevet 27. august 2001 Del Skrevet 27. august 2001 Billig Plexi finns ikke... Lenke til kommentar
Gorechild Skrevet 27. august 2001 Forfatter Del Skrevet 27. august 2001 Trenger ikke å være billg bare billigere en dritdyrt. hvis casemoden kommer op i en prisklasse på 2-3000 kunne man jo bare spyttet i litt mer penger og kjøpt seg en vapochill Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 30. august 2001 Del Skrevet 30. august 2001 Billig akrylglass fra ELFA, nesten det samme som plexi, og mye(!) billigere... Lenke til kommentar
DAKjungF Skrevet 14. september 2001 Del Skrevet 14. september 2001 Hva er så forskjellen? Eller er det ikke forskjell? (bortsett fra pris) Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 14. september 2001 Del Skrevet 14. september 2001 Quote: On 2001-08-30 13:35, Journeyer skrev:Billig akrylglass fra ELFA, nesten det samme som plexi, og mye(!) billigere... har du i såfall nummeret til glasset hos Elfa?? Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Quote: On 2001-09-14 17:17, DAKjungF skrev:Hva er så forskjellen?Eller er det ikke forskjell? (bortsett fra pris) forskjellen er at akryl er mykere, får lettere riper og er mindre støtfast... Vil du ha det ultimate, bør du bruke lexan, det er samma dritten de bruker i f15, Apache og andre nyere militærsaker.. borimot bulletproof! Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Billig plexiglass finnes hos clasolson: http://www.clasohlson.no riktignok 20*30cm, men koster rundt 50... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 jeg fikk plexi (5mm) for 50kr hos glassmesteren (et sån passligt stykke) han sa at jeg fikk det så billig fordi det var "småbeter" Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvor får man tak i billig plexiglass?Jeg har et hq fullfower malt sort, med et perfekt konstruert pentagram kuttet ut i sideplaten, men jeg mangler plexien og jeg hvet ikke om det går an å feste små metallplater på glass (midtstykkene i pentagrammet). Har bestilt meg to røde powerbolt lys fra microplex. Synes du bør endre topicen din før en moderator kommer og stenger denne tråden... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 de har da sikert noe akrylgalss fra biltema..mye smartere enn alle de andre tullkjedene :smile: Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Billig akrylglass fra ELFA, nesten det samme som plexi, og mye(!) billigere... plexiglass ER akrylglass da... plexiglas er et merke... perspex (SP?) er et annet merke... begga lager akrylglass og lexanglass... lexan er mye dyrere enn acryl, men som noen her sa: det tåler mere... jeg mener det er fulstening bortkasta med lexan, ettersom man ofte kan få tak i to acrylruter for samme pris som ei lexanrute... stikk ned til glassmesteren og få tak i 3mm acrylglass... koster jo ikke SÅ mye da... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Og husk barn! Spør etter avkapp... Lenke til kommentar
Marxxx Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Plexiglass hos glassmesteren er billig når du får det ferdigskjært! Jeg kjøpte rundt 1 kvadrat i flere stykker, siden jeg skulle ha den på forskjellig plasser, og jeg betalte bare 150 kroner.... Og det var standardpris hos glassmesteren. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 nevner Biltema en gang til jeg da! "heftig" butikk for fattige mennesker som oss Lenke til kommentar
razer Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hmm, glassmestern her villa ha 1000 kroner for 1 kvadratmeter med 3mm plexi satte en stopper for neste prosjektet mitt :gretten: Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kan ikke finne noe plexi/acryl-glass hos www.biltema.no ?! Kanskje de har i butikken uansett ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå