Ravn Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Har nettopp gått til innkjøp av et Aopen H600B kabinett, og har et lite problemmed dette. Jeg har et Abit NF7-S hovedkort. Problemet er at kabinettet har USB, headset og mic i front. USB'en fant jeg ut hvor jeg skulle koble (USB1/USB2), men headset/mic (audio) fant jeg ikke ut hvor jeg skulle koble. Noen som vet hvor den skal? Edit: Feilpost.. trodde jeg satt den på Hardware... sorry Endret 18. juli 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 samma det... hvis du har esken til hovedkortet kan du lese i instruksjonsboka hvor de skal kobles Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 samma det... hvis du har esken til hovedkortet kan du lese i instruksjonsboka hvor de skal kobles Sitter å blar i manualen men finner det ikke ut irriterende Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Side 3-15, FPI02 header: Frontpanel Input/Output i manualen min Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Side 3-15, FPI02 header: Frontpanel Input/Output i manualen min Sweet det funka som smør, fjerna kun 2 små gule dingser og så var det sweet sailing!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå