Prizefighter Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Tok feil hva? At det ikke finnes 2 typer AGP kort som er klokket forskjellig? Du blander jo bare plutselig inn PCI-e kort som jeg ikke engang har peiling på. Siste gang jeg gidder og diskutere noe med deg på msn. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Tok feil hva? At det ikke finnes 2 typer AGP kort som er klokket forskjellig? Du blander jo bare plutselig inn PCI-e kort som jeg ikke engang har peiling på. Siste gang jeg gidder og diskutere noe med deg på msn. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 "Barnehagetante!! Ola og Gunnar slåss igjen!" Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Vel, de som har mottat XT-PE versjonen har sagt at de har fått t-sjorte og mye ekslusive cd'er. Jeg visste jo ikke engang dette var innblandet med PCI-e.Flott at du lager en hel tråd om det, istedenfor å ta et kjapt og lite søk. Meine da virklig at PE skal være klokket høyere. Så iallefall en tabell over dette en gang i tiden. Pro 475/450 XT 500/5xx (husker ikke) XT PE 520/560 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå