arielfaaland Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hallo.. tenker på og kjøpe meg avid redigeringsutstyr om en liten stund til.. men så har jeg jo et pinnacle dv500 kort jeg kommer til og bruke til og ta opp litt med på.. går det fint og kjøre dette sammen? og ta opp video med pinnacle og redigere i avid? elr? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Skal gå greit det. Pinnacle DV500 er et firewirekort, akkurat som et hvilket som helst annet firewire kort vil jeg tro.. skal ikke være noen kompitabilitetsproblemer mellom AVID programvare og Pinnacle kort.. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 altså, mener og ta opp mest analog med dv500 kortet. men det blir vel det samme det!? Lenke til kommentar
Flyveren Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Har den samme DV500 kortet. Har ikke selv prøvd AVID, men det er vel en egen komprimeringsmodus (kommer faen ikke på hva dette ordet/uttrykket heter.... ;o( ) til den DV 500. Selv har jeg lyst til å bytte ut Adobe Premiere 6.5 med Pinnacle Liquid editon. Sliter litt med å finne en fin medlastingsside/link til dette programmet. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Selv har jeg lyst til å bytte ut Adobe Premiere 6.5 med Pinnacle Liquid editon. Sliter litt med å finne en fin medlastingsside/link til dette programmet. Er ikke overbevist om at Liquid Edition er å få kjøpt nedlastet. Tror den kun selges i boks. Lenke til kommentar
Flyveren Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Jeg har alltid lurt på hvorfor folk gidder å skrive slike svar som det du skriver. Så uten å lage noe nummer ut av dette - og igjen - er det noen som har en link til en side der Pinnacle Liquid Edition kan lastes ned.?? Spar meg for flere dumme kommentarer. Forøvrig er kodek ordet jeg ikke kom på i forrige innslag. Tror Pinnaclekortet DV500 trenger/bruker en egen kodek som følger med driverne til kortet. Har selv ikke prøvd noe annet program annet enn Adobe Pro. Lykke til Endret 5. august 2004 av Flyveren Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Flyveren, jeg er en enkel sjel, jeg skjønner ikke hvorfor svaret til Rocambole2 var så dumt, kunne nok ha funnet på å skrive noe slikt selv og vil selvsagt ikke irritere unødvendig. Kan du forklare? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Forklaringen er vel ganske enkelt at denne Flyveren er en av disse som heller vil stjele programvare enn å kjøpe den slik vi andre gjør. Og en smule dum som han åpenbart er, tror han dette er det rette forumet å få hjelp til slikt. Endret 5. august 2004 av Beatnik Lenke til kommentar
Flyveren Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 He-he... Godt at det finnes ærlige sjeler og bedrevitere... Uansett - så ville jeg forsøke en nedlasting for å i det hele tatt se om programmet virket til mitt redigeringskort. Som dere er inne på - det finnes ingen prøveversjon. Og til det med kommentarer - enten så har man en link eller så har man den ikke. Og det jeg mente med dumme kommentarer.... har man ikke linken - så trenger jeg heller ikke svar. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) He-he...Godt at det finnes ærlige sjeler og bedrevitere... Uansett - så ville jeg forsøke en nedlasting for å i det hele tatt se om programmet virket til mitt redigeringskort. Som dere er inne på - det finnes ingen prøveversjon. Og til det med kommentarer - enten så har man en link eller så har man den ikke. Og det jeg mente med dumme kommentarer.... har man ikke linken - så trenger jeg heller ikke svar. Og har man vett nok så spør man ikke om link til nedlasting av wares på forumet her. Da det ikke er tillatt i rettningslinjene. dessuten: Han svarte på om det gikk ann å betale på nettet for så å laste det ned. slik det går ann med programvare mange steder. Men det var ikke det du var ute etter. Ditt spørsmål burde bare blitt ignorert på et forum som dette. Endret 5. august 2004 av Murty Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har alltid lurt på hvorfor folk gidder å skrive slike svar som det du skriver. Siden dette er et spørsmål du alltid har lurt på så skal jeg avsløre svaret for deg: Det skyldes antagelig at folk flest - inntil det motsatte er bevist - tar det for gitt at de som skriver i dette forumet, er ærlige folk. Nå har du jo selv grundig avslørt at du verken er ærlig eller særlig dannet, så jeg formoder at det ikke blir så mange som gidder svare på dine framtidige innlegg her, når man ser at man risikerer å bli skjelt ut når man skriver et velment svar. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Jeg har alltid lurt på hvorfor folk gidder å skrive slike svar som det du skriver. Siden dette er et spørsmål du alltid har lurt på så skal jeg avsløre svaret for deg: Det skyldes antagelig at folk flest - inntil det motsatte er bevist - tar det for gitt at de som skriver i dette forumet, er ærlige folk. Nå har du jo selv grundig avslørt at du verken er ærlig eller særlig dannet, så jeg formoder at det ikke blir så mange som gidder svare på dine framtidige innlegg her, når man ser at man risikerer å bli skjelt ut når man skriver et velment svar. jau.. har rapportert til mod. Endret 5. august 2004 av Murty Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Posting av linker der man kan laste ned warez er ikke lov her på forumet. Vil be Flyveren om å lese retningslinjene ordentlig før han kommer med et slik spørsmål igjen. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Prøveversjon av Pinnacle Liquid Edition kan bestilles direkte fra Pinnacle hjemmesider. Jeg tror en da dog får en versjon som ikke er kompatibel med DV500-kortet, om det er det Flyveren ønsker. For å bestille prøveversjon, gå til: http://www.pinnaclesys.com/_survey/enter.a...481&langue_id=2 /Øystein Lenke til kommentar
heisand Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Om det er noen som vet hvor man bare kan få kjøpt DV 500 korte..?? Uten program varen?? Lenke til kommentar
Flyveren Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Takk Øystein.... Da var det demoer å få tak i. Så da gjenstår det å se om den takler DV500 kortet. Gjetter på det da det er Pinnacle som leverer begge deler. Lenke til kommentar
isen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Flyvern skrev alsri at han ville laste ned programmet ulovlig, selv om det kunne forstås slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå