Gå til innhold

T630 eller 6230?

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg til Elkjøp å bytte inn min K700i. Men, hvilken skal jeg ha igjen.

Det står mellom T630 og en Nokia 6230.

Hvilken er best? Noen erfaringer ute å går...?

Jeg har nå en T610, vet ikke om det blir de helt store forksjellene å gå over til en T630 bortsett fra skjermen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I morgen skal jeg til Elkjøp å bytte inn min K700i. Men, hvilken skal jeg ha igjen.

Det står mellom T630 og en Nokia 6230.

Hvilken er best? Noen erfaringer ute å går...?

Jeg har nå en T610, vet ikke om det blir de helt store forksjellene å gå over til en T630 bortsett fra skjermen.

Dette blir jo bare bedre og bedre. Først klager pepsi på at K700i ikke er noe for han fordi den har funksjoner som radio og lignende. Så går det noen dager så er han plutselig potensiell 6230-kunde, som har alle tingene som K700i har - og vel så det (EDGE? Trenger du EDGE?).

Lenge leve inkonsekvensen. :p

Lenke til kommentar

Ja, EDGE vil man kunne bruke i løpet av høsten. Telenor holder jo på med å bygge ut EDGE-nettet. Jeg ser frem til det. :D

Ellers, så ville jeg ha valg Nokia 6230 fremfor SE T630, fordi 6230 har minnekort, radio og MP3-spiller. Jeg har 6230 selv, og er storfornøyd med den!

Endret av Botten88
Lenke til kommentar

...Det er som å velge mellom diamant og gråstein, og da mener jeg selvfølgelig at 6230 er diamanten og t630 er gråsteinen.. Jeg var utrolig fornøyd med min 6230. Men det spørs jo hvordan mobil du er ute etter.. k700i er egentlig ganske lik 6230. :roll:

Endret av poower7610
Lenke til kommentar

Tar jeg ikke helt feil, var det du som skreiv at k700 hadde så mange funksjoner som du ikke behøvde, og at du derfor ikke ille ha den. Nokia 6230 har jo nesten de samme funksjonene som k700, derfor blir det ganske idiotisk. Mitt råd til deg som absolutt vil kvitte deg med k700 er derfor å bytte til t630.

Lenke til kommentar

Jeg er svært nysgjerrig på hvorfor du vil bytte. I en annen tråd sa du ikke var fornøyd med K700i fordi den hadde unødvendig mange funksjoner, men har ikke 6230 også det?

Var du ikke fornøyd med K700i på grunn av for mange funksjoner, somehow, vil du heller ikke være fornøyd med 6230.

Lenke til kommentar

Men, min nye mobil skal verken ersatte mitt digitale kamera eller mp3 spiller.

Jeg skal ha en telefon man kan ringe og sende mms, sms med.

Da mener jeg selv at T630 egentlig er bra nok for meg. God skjem, fin lyd, liten og lett.....

Lenke til kommentar
Men, min nye mobil skal verken ersatte mitt digitale kamera eller mp3 spiller.

Jeg skal ha en telefon man kan ringe og sende mms, sms med.

Da mener jeg selv at T630 egentlig er bra nok for meg. God skjem, fin lyd, liten og lett.....

Kjøp en T630 du!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...