sveggi Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg kjøpte i mai en mobiltelefon med netcom young talk fra elkjøp.no. Den ble i går stjålet, men jeg har fortsatt mitt netcom sim kort, da jeg brukte et annet i mobilen da den ble stjålet. Det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre med det netcom abb.? Jeg kan vell ikke stenge det for jeg har jo bare hatt d i 2 måneder, og jeg tegnet et 12 måneders abb. Hva skal jeg gjøre????? Setter pris på svar Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hvis du har sim kortet trenger du vel ikke å sperre abbonemanget. Da er det vel bare å anmelde tyveriet og kanskje gi besjed til Netcom. Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg tenkte på ny mobil jeg, må jeg kjøpe en dyr uten abb. sånn jeg kan bruke mitt? Eller kan jeg få en telefon med netcom young talk og "overføre" abb. JEg har lite lyst å kjøpe en mob uten abb, da di er veldig dyre. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Er ikke kravet på tilbudene: Nytegning eller videreføring av Netcom YoungTalk abb... Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Jo, det er vell det. Men kan jeg stenge abb hvis jeg ringer til netcom og forklarer det tror du? Eller få det overført til en annen mobil? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg vet ikke hvilke regler og rutiner Netcom har på det. Du må bare ringe dem å høre hva de sier. Lykke til Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Ok... takk Men hva ville dere gjort? dere sitter med et netcom young talk abb, og ikke mobil Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Tror nok du må kjøpe ny mobil ja. Men du kan jo alltids høre med Netcom, så er du på den sikre siden. Men anmeld tyveriet av telefonen din. Edit: Hvis du ikke har nok penger kan jo du kjøpe en brukt mobil og ha denne i 10 månender for å så kjøpe ny. Endret 18. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Viderefør det du har og kjøp en ny subsidiert telefon... Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 ' date='18/07/2004 : 13:52'] Viderefør det du har og kjøp en ny subsidiert telefon... Du kan ikke videreføre før det har gått 11 måneder... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 ,18/07/2004 : 13:52] Viderefør det du har og kjøp en ny subsidiert telefon... Du kan ikke videreføre før det har gått 11 måneder... Ja, stemmer det.... det er jo viktig poeng. Da bør han bare kjøpe seg en billig T610 eller Nokia 3200.... de koster jo ikke skjorta for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå