Gå til innhold

Ræga Råkkers !

ghrr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk, ikke ALT de har gitt ut er like kult som den svisj-sangen (noe å hate)

Esensielle Raga-plater er

Maskiner i Nirvana

Raga Live

Forbudte Følelser

Blaff

Resten er ikkeno særlig. De har alle på CDON.com.

Jeg er av generasjonen som kunne alle Raga Rockers/Jokke/Dumdum Boys tekstene på rams i ungdomsskolen i begynnelsen av 90-tallet.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hmz. Et band som baserer sin "berømmelse" på å kopiere et kjent norsk rockeband's navn har ingen eksistensiell verdi. Det sier de jo nesten selv i beskrivelsen av deres siste plate:

"Pærkele, 2001:

Denne plata ga bandet mye oppmerksomhet også utenfor Sørlandet, spesielt låta "Når æ dør" fikk mye radiospilling. Ellers får både Jahn Teigen, Dag Ingebriktsen, Freddie Mercury, Bjøro Håland og Offspring gjennomgå på en humoristisk måte.

"

Legg merke til spesifisert "mye oppmerksomt OGSÅ utenfor sørlandet", som vil si den lille bygda gutta kommer fra. Patetisk.

Lenke til kommentar
Hmz. Et band som baserer sin "berømmelse" på å kopiere et kjent norsk rockeband's navn har ingen eksistensiell verdi. Det sier de jo nesten selv i beskrivelsen av deres siste plate:

"Pærkele, 2001:

Denne plata ga bandet mye oppmerksomhet også utenfor Sørlandet, spesielt låta "Når æ dør" fikk mye radiospilling. Ellers får både Jahn Teigen, Dag Ingebriktsen, Freddie Mercury, Bjøro Håland og Offspring gjennomgå på en humoristisk måte.

"

Legg merke til spesifisert "mye oppmerksomt OGSÅ utenfor sørlandet", som vil si den lille bygda gutta kommer fra. Patetisk.

jeg syns ikke førsteintrykket er så bra, men nå har ikke jeg hørt musikken da. Så jeg kan ikke uttale meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...