ghrr Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt cder med Ræga Råkkers?? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Her Endret 18. juli 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Husk, ikke ALT de har gitt ut er like kult som den svisj-sangen (noe å hate) Esensielle Raga-plater er Maskiner i Nirvana Raga Live Forbudte Følelser Blaff Resten er ikkeno særlig. De har alle på CDON.com. Jeg er av generasjonen som kunne alle Raga Rockers/Jokke/Dumdum Boys tekstene på rams i ungdomsskolen i begynnelsen av 90-tallet. Endret 18. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg skulle ha Ræga Råkkers , og ikke Raga Rockers Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) som sagt så mange ganger før så er google din venn igjennom tykt og tynnt ved et kjapt søk fant jeg hjemme sida til bandet her der står det at du kan få kjøpt cdene på zailor.no , men det kan du ikke likevel du kan prøve å kontakte dem : [email protected] Endret 18. juli 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hmz. Et band som baserer sin "berømmelse" på å kopiere et kjent norsk rockeband's navn har ingen eksistensiell verdi. Det sier de jo nesten selv i beskrivelsen av deres siste plate: "Pærkele, 2001: Denne plata ga bandet mye oppmerksomhet også utenfor Sørlandet, spesielt låta "Når æ dør" fikk mye radiospilling. Ellers får både Jahn Teigen, Dag Ingebriktsen, Freddie Mercury, Bjøro Håland og Offspring gjennomgå på en humoristisk måte. " Legg merke til spesifisert "mye oppmerksomt OGSÅ utenfor sørlandet", som vil si den lille bygda gutta kommer fra. Patetisk. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hmz. Et band som baserer sin "berømmelse" på å kopiere et kjent norsk rockeband's navn har ingen eksistensiell verdi. Det sier de jo nesten selv i beskrivelsen av deres siste plate: "Pærkele, 2001: Denne plata ga bandet mye oppmerksomhet også utenfor Sørlandet, spesielt låta "Når æ dør" fikk mye radiospilling. Ellers får både Jahn Teigen, Dag Ingebriktsen, Freddie Mercury, Bjøro Håland og Offspring gjennomgå på en humoristisk måte. " Legg merke til spesifisert "mye oppmerksomt OGSÅ utenfor sørlandet", som vil si den lille bygda gutta kommer fra. Patetisk. jeg syns ikke førsteintrykket er så bra, men nå har ikke jeg hørt musikken da. Så jeg kan ikke uttale meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå