Arne_F Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg kjøpte half-life generation 3 og der følger det jo med CS så jeg innstalerte det men fant ingen oppdateringer... Hva skal jeg gjøre? Jeg har steam med hl cs og cz osv. men jeg liker ikke stem Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 www.nonsteampowered.com Funker ikke online, bare på LAN. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 "Liker ikke steam". Har du prøvd det? Eller har du bare lest syting på forumet? Det funker fint 99% av tida. Det er jo ikke noe ondt hackeprogram som rapper PC'n din og dreper bestemora di. Bare et interface som starter Half-life. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 www.nonsteampowered.com Funker ikke online, bare på LAN. det funker på cracka servarar og viss ein som har nonsteam creater. det er og mogleg for dei med steam og joine servarar som er non steam. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 www.nonsteampowered.com Funker ikke online, bare på LAN. .tk kanskje? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) hvis det pleier å funke 99% fint da har jeg vært ekstremt uheldig... kan nesten ikke joine noen servere Endret 18. juli 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg prøvde all seeing eye men det funka ikke pga jeg trengte oppdateringer som jeg ikke får pga jeg er for sent ute Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 eg har store problemer med steam, den nekter meg absolutt å joine lan games. Får invalid steam ticket error. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 ARGH, STEAM er no' skikkelig DRITT! Har hatt MASSE problemer med STEAM! Vil ikke logge seg på, problemer med å konvertere filer under installasjon, VELDIG mange problemer under installasjonen! Brukte 3 uker på å få det til. (det var da det var nytt) Og da jeg hadde fått det til, virket det i 2 uker.... Men nå har jeg formatert alt, også brukte jeg den STEAM'n som fulgte med CZ, og nå virker det, men jeg må starte det opp selv, det klasrer ikke å logg emeg på hvis jeg starter det sammen med Windows. (Jeg har ADSL) Men når det først virker, så er det greit nok, men MERK, NÅR DET FØRST VIRKER... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Ja her har vi mange forskjellige meninger om steam. Steam er et greit program, litt tregt men ok. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Steam hadde vært bra hvis ikke det hadde vært så mange bugs.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ja..... Men nå ER det mange bugs.... Men de værste er fjernet tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå