eirikJO Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Noen som vet om det finnes et bra program som sperrer internett tilgangen for spesifikke brukere i tidsrom? Det jeg tenker meg av programmet er at man sier at "bruker1" bare kan benytte internett mellom 18-22, mens man for "bruker2" kan sette et helt annet tidspunkt, eller ikke sette noen begrensning i det heletatt. Med andre ord, et kjekt program for småbarns foreldre som vil kunne begrense internettbruken til barna. Noen som kjenner til et slikt program? Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Du kan jo sjekke mulighetene til NetLimiter. Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Det ser ut for meg at NetLimiter bare kan begrense enkelt programmer, og ikke på brukere. Vil ikke blokkere internett exploere for alle brukerene, men bare for enkelte. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Noen som vet om det finnes et bra program som sperrer internett tilgangen for spesifikke brukere i tidsrom? Det jeg tenker meg av programmet er at man sier at "bruker1" bare kan benytte internett mellom 18-22, mens man for "bruker2" kan sette et helt annet tidspunkt, eller ikke sette noen begrensning i det heletatt.Med andre ord, et kjekt program for småbarns foreldre som vil kunne begrense internettbruken til barna. Noen som kjenner til et slikt program? Mange (De fleste?) bredbånsroutere har sånne muligheter. Min SMC7004VBR har i alle fall denne muligheten, og tipper at ganske mange andre også har det. Men du var kanskje mer ute etter noe software løsning? Om OS = windows så har jeg desverre ikke noe bra forslag.. Lenke til kommentar
droll Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hva med PortsLock Kan blokkere hver enkelt bruker , hvilke porter , tid på døgnet ++ Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Norton Internet Security.. Parental control - her kan det defineres hvilke brukere som har tilgang hvor, og når. Norton™ Parental Control Blocks access to Web sites and newsgroups that you consider unsuitable for your children. Allows you to set up different Internet access privileges for each member of your household. http://www.symantec.com/sabu/nis/nis_pe/features.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå