Shikaru Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Jeg er Kakashi. det passer utmerket syns nå jeg pluss at det er cs nicket mitt [url="http://www.orangeday.net/kakashi/quiz/"]Se Her[/url] [img]http://www.orangeday.net/kakashi/quiz/2874/kakashi.gif[/img] Endret 18. juli 2004 av Gohan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Sånn at folk ikke missforstår topic bør du endre den til Which Naruto figure are you? På norsk har du skrevet Heksen Naruto Figur er du?.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Så et spørsmål, hva er naruto? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 jeg veit ikke hvordan jeg endrer topicet... then you need to help me .. for de som ikke veit er Naruto manga.. Naruto er lagd av en Manga tegner som heter Masashi Kishimoto. Du får kjøpt naruto i diverse butikker dere dem selger importerte varer. eller du kn bare søke på det i et nedlastnings program du bruker .. eventuelt søke på google selv om det er mindre praktigst i mine øyne Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 jeg veit ikke hvordan jeg endrer topicet... Edit, kanskje? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Vil jeg ikke vite. Så hvorfor svarer du..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Så hvorfor svarer du..? Jeg hadde lyst. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Så hvorfor svarer du..? Jeg hadde lyst. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 jeg veit ikke hvordan jeg endrer topicet... then you need to help me .. for de som ikke veit er Naruto manga.. Naruto er lagd av en Manga tegner som heter Masashi Kishimoto. Du får kjøpt naruto i diverse butikker dere dem selger importerte varer. eller du kn bare søke på det i et nedlastnings program du bruker .. eventuelt søke på google selv om det er mindre praktigst i mine øyne Manga ja... Så en serie som het neon genesis, det var greit med action i begynelsen men så ble det bare prating... KJEDELIG er naruto likens? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Er ikke alle mangaserier sånn? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Er ikke alle mangaserier sånn? Mitt intrykk er at manga er for det meste prating og konflikter med sine indre demoner og at alle hovedpersonene har en iboende frykt for ikke å strekke til, dette på grunn av foreldre som ikke har vært der for de i barndommen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Også har de fancy hår, da. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) De er sponset av noen kjente hår gele produsenter samt de som lager punker hårfarger..... Lilla og knall grønt. off topic anyone? For ikke å snakke om de altfor store øynene og de altfor små munnene (damene) Endret 18. juli 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg hater manga. Det er helt forferdelig. Huff. Hvis jeg vil se 10 år gamle sluts with nuts så går jeg til naboen. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Så et spørsmål, hva er naruto? Me too. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg hater manga. Det er helt forferdelig. Huff. Hvis jeg vil se 10 år gamle sluts with nuts så går jeg til naboen. Bekledningen er vel like minimal på manga damer og dagen små unger, en kompis som har ei lita datter ble forskrekket da han skulle kjøpe truser til jenta og oppdaget at det fulgte med en bh... som om unger på optil 13 år trenger noe slikt da. Nesten lit provoserende dette. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 jaja.. dere som liker og ikke liker manga.. smaken er som baken delt i to ingen er forskjellige og med masse brune hår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå