Gå til innhold

Wich Naruto figure are you?

Shikaru

Anbefalte innlegg

Jeg er Kakashi. det passer utmerket syns nå jeg pluss at det er cs nicket mitt

[url="http://www.orangeday.net/kakashi/quiz/"]Se Her[/url]

[img]http://www.orangeday.net/kakashi/quiz/2874/kakashi.gif[/img] Endret av Gohan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg veit ikke hvordan jeg endrer topicet... then you need to help me ..

for de som ikke veit er Naruto manga.. Naruto er lagd av en Manga tegner som heter Masashi Kishimoto.

Du får kjøpt naruto i diverse butikker dere dem selger importerte varer. eller du kn bare søke på det i et nedlastnings program du bruker .. eventuelt søke på google selv om det er mindre praktigst i mine øyne

Lenke til kommentar
jeg veit ikke hvordan jeg endrer topicet... then you need to help me ..

for de som ikke veit er Naruto manga.. Naruto er lagd av en Manga tegner som heter Masashi Kishimoto.

Du får kjøpt naruto i diverse butikker dere dem selger importerte varer. eller du kn bare søke på det i et nedlastnings program du bruker .. eventuelt søke på google selv om det er mindre praktigst i mine øyne

Manga ja... Så en serie som het neon genesis, det var greit med action i begynelsen men så ble det bare prating... KJEDELIG er naruto likens?

Lenke til kommentar
Jeg hater manga. Det er helt forferdelig. Huff.

Hvis jeg vil se 10 år gamle sluts with nuts så går jeg til naboen.

Bekledningen er vel like minimal på manga damer og dagen små unger, en kompis som har ei lita datter ble forskrekket da han skulle kjøpe truser til jenta og oppdaget at det fulgte med en bh... som om unger på optil 13 år trenger noe slikt da. Nesten lit provoserende dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...