Zemeckis Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Hei Jeg vurderer og selge min 2mnd gamle Creative Muvo NX 128MB.Trenger penger og bruker den ikke som mye som jeg trudde jeg skulle gjør.Det er blitt brukt lite.Alt som var med i pakka følger med pluss at den som kjøper denne før med en Koss Portapro med alt som fulgte med pluss kvittering.Hvor mye kan jeg forvente å få for denne?Beklager om denne skulle være feilpostet. Endret 18. juli 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Rundt om 700kr er vel en fair pris. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Tja, tror nok du kan få mer enn 700 for det. MuVo'en koster rundt 1000 ny, og portapro koster vel rundt 500. så jeg trro nok du kan få 1000+ for det. Eller det er i det minste verdt så mye, spørs jo om du får det da... Men hvis du legger det ut for salg på qxl så kan du jo se hvor mye du får for det. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Ja,hadde håpet på rundt 1000kr alt sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå