Cefwyn Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Heisann, Jeg har litt problemer med et Cisco Aironet PCI352 wireless kort. Problemet er som følger; Putter kortet inn i maskinen, booter opp og WinXP finner kortet helt fint men kortet fungerer ikke. I hardware device manager så får jeg følgende beskjed på kortet : This device cannot start. (Code 10) Prøver så å oppgradere driverne til de siste driverne fra Cisco uten at dette hjelper noe. Har også prøvd å bytte med nytt kort og nå er jeg på tredje kortet som jeg har prøvd. Jeg lurte på om noen der ute hadde vært borti noe liknende eller om dere har noen ideer? Så langt har jeg prøvd å sette alle ressurser (IRQ o.l.) i BIOS manuelt uten at det hjalp. Har også tatt ut alt annet av hardware i maskinen uten at det hjalp. Har tilogmed gått så langt som å legge tilbake til Windows 98SE uten at det hjalp. Begynner å mistenke at det kan være et problem med VIA chipsettet : Hardware specs; AMD XP 1700 MSI K7T266 Pro2RU 256mb Apacer DDR RAM SB Live! Value Realtek PCI ethernet kort Cisco Aironet PCI352 Wireless kort GeForce2Pro 64mb DDR skjermkort Lenke til kommentar
Cefwyn Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Har også prøvd å oppgradere til siste BIOS versjon på hovedkortet samt prøvd forskjellige versjoner av driveren : All to no avail..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå