Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Windows XP og trådløse nettverkskort

Anbefalte innlegg

Jeg innstalerte XP her om dagen , men til min fortvilelse ville ikke xp ha noe med det trådløse nettverkskortet mitt å gjøre , setupen kom opp i 2 sekunder så forsvant den igjen..prøvde og gjøre det igjennom kjør\run på startmenyen og på Add new hardware..men ingenting hjalp..samme skjedde..noen som har peiling på hva det kan være? kortet støtter forøvrig XP og alle andre windows versjoner..i 2000 går det helt fin med installen.

HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venligst suppler feilfinnerne (andre brukere av forumet) med mer informasjon. Si i hvert fall hva for utstyr du har, ala hvilket nettverkskort og hva for maskin du prøver å få tingene å fungere i...

Tilbake til feilsøking: Du har vel oppdatert Windows XP og lastet ned alle (vanligvis en liten samling drivere i en fil) hovedkort-drivere før du begynte med installasjonen av tilleggskort?

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Heller vanskelig når jeg bruker det nettverkskortet jeg ikke får instalert til å komme meg på nett med..åssen kort og maskin jeg skal få det til på er uvesentlig..da jeg har det samme kortet og XP på maskinen nede..men det har kanskje noe med updates og si..

Lenke til kommentar

De fleste bruker ha mulighet til å skaffe drivere og Windows-oppdateringer gjennom kablet nett om det trådløse feiler, om ikke maskinen helt mangler nettverkstilkoblinger. Og det er jo langt fra irrelevant hva for maskinvare du prøver med, er jo selve essensen i ditt problem, ettersom du får det til å fungere på en annen maskin med Windows XP... Er det ikke det da...?

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

D trenger en Update til XP. Linksys sin programvare som følger med er helt unødvendig men funker bra på Win2000. Har samme kort selv og her styrer XP alt uten Linksys programvaren. Med Linksys programvaren kommer jeg ikke på nett.

Windows Update har en WLAN update til XP som er nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...