Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen starter ikke opp! trenger hjelp

Anbefalte innlegg

pcen funka helt fint. jeg slo av pcen og gikk ut. nåt jeg kom tilbake kommer dette opp

"vi beklager det intrufne , men windows startet ikke uten feil. dette kan være forårsaket av en nylig foretatt maskin - eller programvareendring.

velg siste fungerende konfigurasjon for å gå tilbake til de siste fungerende innstillingene hvis datamskinen har sluttet å svare, uventet startet på nytt eller ble automatisk avsluttet for å beskytte systemfiler og mapper.

hvis et tidligere oppstartforsøk ble avbrutt på grunn av strømbrudd,eller fordi av/på- eller tilbakestillinggsknappem ble trykket , eller hvis du ikke er sikker på hva som forårsaket problemet, starter du windows på vanlig måte.

sikkermodus

sikkermodus med nettverk

sikkermodus med bare kommandolinjen

siste fungerende knofigarasjon

start windows på vanlig måte"

jeg har prøvd alle , etter jeg eks tar sikkermodus da kommer windows xp merke og etter det kommer det en jævla blåskjerm eller hva det heter men med en gang den kommer restarter pcen så jeg får ikke sett noe som helst av hva som står der

sånn skjer det hele tiden

jeg satt på en ekstra strømforsyning igår som jeg ikke har fått til å funke ennå men den har jeg koblet fra det meste tror jeg, kan det være noe med det jeg har ikke peiling

skal på lan om noen dager

noen som kan hjelpe meg :cry:

Endret av tomatsuppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har har satt på en ekstra strømforsynig som du ikke får til å fungere?

Og du tror du har koblet fra det meste?

Dette skjønte jeg ikke helt :hmm:

Foresten velkommen til forumet :thumbup:

edit: bare leif lizzm

Endret av Kuffe
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Ja, jeg hadde også akkurat samme problemet, fikk ikke boota fra cd, heller.. Det hele endte med formatering, og jeg lurer fortsatt på om det er noe galt med harddisken.

Veit ikke mer enn at det er dritkjipt, men formatering er jo et siste alternativ...:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...