lugah Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg fikk mitt simkort i går, å fylte på 300kr istad! Jeg brukte nettbank til dette, noen som har en anelse om hvor lang til det tar før simkortet er aktivisert? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Som det står på nettsidene til Mobyson tar slike overføringer 2-3 dager eller noe Lenke til kommentar
lugah Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Ok, men er det et minimums beløp man må fylle på ringekontoen med eller kan man fylle på for 20kr liksom? Noen som vet om noen internet sider der man kan sende gratis sms? Ikke bare 5 om dagen liksom. Endret 18. juli 2004 av lugah Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Såvidt jeg ser ut i fra hjemmesidene så sier de at du må ha et minimumsbeløp innpå for å aktivere telefonen, men de nevner ikke beløpet. Jeg antar det er et hvilket som helst beløp, altså vil da 20kr sikkert gå fint Lenke til kommentar
lugah Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Ok, men det er flott... men Noen som vet om noen internet sider der man kan sende gratis sms? Ikke bare 5 om dagen liksom. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 en som heter "boltblue" har ikke prøvd det men det står 15 gratis i måneden..... www.boltblue.com Lenke til kommentar
e-ha Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Er du kunde hos telenor mobil kan du sende 30 gratis sms i måneden fra Telenor Mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå