Gå til innhold

Arvtager til SX1

Anbefalte innlegg

Hallo.

Har veldigveldig lyst på en smartphone, men både P910, 6600 og SX1 faller ikke helt i smak. Syntes at ingen av dem har det riktig fine designet. Designet jeg liker best av de 3 må være 6600, men da faller det tilbake pga at jeg har hørt mye dårlig om Nokia.

Så da. Noen som vet om det snart kommer en arvtager til SX1, og hvis ja, når og hvordan vil den se ut? :)

ahpadt

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har har en 6600 og fungerer helt fint,har hatt en annen 6600 også og den fungerte helt topp,så det er ingen fare å kjøpe den,jeg kjenner flere som har 6600 og de er førnøyd med den,kanskje du kan kikke litt på 7610 hvis du liker det designet,er stilig

Lenke til kommentar
Hallo.

Har veldigveldig lyst på en smartphone, men både P910, 6600 og SX1 faller ikke helt i smak. Syntes at ingen av dem har det riktig fine designet. Designet jeg liker best av de 3 må være 6600, men da faller det tilbake pga at jeg har hørt mye dårlig om Nokia.

Så da. Noen som vet om det snart kommer en arvtager til SX1, og hvis ja, når og hvordan vil den se ut? :)

ahpadt

Siemens lanserer ny(e) mobiler i August. Dette virker perfekt for lanseringen av SX1.

De har nye mobiler i alle segmenter, så en oppfølger til S65 virker tvilsomt. De har nylig lansert flere billigmodeller osv..

Jeg tror oppfølgeren til SX1 blir annonsert da. Men, vi får vente å se :)

Lenke til kommentar
Fake...hvis du søker litt i forumet finner du flere bilder, men bare fake alle sammen..Har hørt at SX2 skal ha samme form som SE S700, men ingen som vet noe sikkert

Ok.. Skal prøve å få faren min til å vri noe ut av siemens-mobile folka på bygget hvor han jobber. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøpe SX2 når du har 1 iallefall hvis det bare er tastene som er forskjellig :dontgetit:

Det er iallefall grunn nok for meg siden tastene er en av de mest tungtveiende argumentene imot sx1. Dette finnes det delte meninger om, men ellers er jo sx1 en relativt god tlf.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle prøve seg på en nokia?? De spytter ut en 3650 tjener penger og så kommer en 3660. De er utspekulerte,er det noen i det hele tatt som kjøper sånt? :thumbdown:

Alle? Hva har hvem gjort galt?

Siemens har ikke lansert en oppfølger til SX1 med annerledes taster. Det er ikke en gang et ordentlig rykte.

Det bildet er og blir en photoshop-manipulasjon.

Og uansett: Er det utspekulert å lansere en oppfølger til en mobil?

Lenke til kommentar

Om de ikke vil komme med en ny SX snart, så vil de jo tape store markedsandeler siden både SE og Nokia kommer snart med hver sine nye Symbian telefoner.

Snakker om 6630 og P910. :)

Om både SX2, 6630 og P910 vil komme ut vil jeg sitte i et dilemma av hvilken jeg skal velge av de, men den tid, dens bekymringer.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Hvorfor kjøpe SX2 når du har 1 iallefall hvis det bare er tastene som er forskjellig :dontgetit:

Det er iallefall grunn nok for meg siden tastene er en av de mest tungtveiende argumentene imot sx1. Dette finnes det delte meninger om, men ellers er jo sx1 en relativt god tlf.

for meg var det en av grunnene til å kjøpe sx1, fordi den da blir litt eksklusiv, siden de færreste kjøper slike sære telefoner. Tror ikke jeg ville kjøpt en folkemobil ala t610 som"alle" har nå. Tøft med mobiler som skiller seg litt ut mener nå jeg da. Synes designet på nokia 6600 var altfor traust og kjedelig dessuten er den jo ikke noe bedre enn siemens sin ser jeg etter å ha lest ørten diskusjoner :)

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...