blackcom Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hey! Min Photoshop har begynt å oppføre seg rart. Når jeg bruker Ereaser Tool bringer den frem det jeg allerede har visket ut framfor å faktisk viske ut. Så hvis jeg for eksempel har visket ut bildet av en bil, så vil bruken av Ereaser Tool gjøre at bilen kommer fram igjenn.. Noen som aner hvorfor dette skjer og hvordan jeg kan forandre på det? Mvh Marius Strand Lenke til kommentar
danielR Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Sikker på at du ikke bruker History brush nå da..? Hvis du av en eller annen grunn skulle holde Alt-knappen inne mens du bruker Eraser Tool, så vil den oppføre seg history brush, og dermed gjøre det du beskriver. Sjekk evt at den "øverste" eraser tool'en er markert. Trykk eraser tool-knappen inne et sekund eller noe, så kommer det opp tre forskjellige å velge mellom... Lenke til kommentar
blackcom Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Heisann!! Takker for svar... Neida, jeg bruker riktig brush... (Ereaser Tool)... Det som er litt sprøtt her er at når jeg holder alt-tasten inne...DA funker det, hvis ikke oppfører den seg som hisory brush.... MEN, i noen få bilder jeg har fungerer faktisk Ereaser Tool riktig (uten alt knappen inne...), kan det være en eller annen instilling i Photoshop mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå