Magnus_Helmik Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Kan man skjule MS-DOS vinduet når det kjører i Windows 2000? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hvilket dosvindu mener du? Burde kanskje utdype spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Han merer selve dos vinduet man får opp som start- kjør-command vil jeg tro... Han har vel maby lagd en clever liten "minnespiser" eller no sånt morro som han ønsker å¨skjule på en eller annen måte slik at man ved første øyekast ikke ser hvorfor maskinen blir tregere og tregere. Men utifra det jeg har skjønt så går det ikke ann å skjule det. Men siden mine evner rundt dette temaet ikke er allverden foreslår jeg at noen andre prøver å levere.... Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 sent svar, men ta en titt her for det jeg tror du spør om: http://www.commandline.co.uk/cmdow/index.html 'cmdow @ /hid' vil skjule aktivt vindu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå