Gå til innhold

Beste skjermkort til maks 2000kr?

Steina

Anbefalte innlegg

Dette er da det samme kortet som det PowerColor kortet?

første linken: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120304&cks=SER

..eller er det bare meg?

Jo vist er det d!!! :dontgetit: Hmmm... Søkte bare på sapphire 9800 pro å tok d første som dukket opp... regnet me det var rett produsent.... Hadde det litt travelt... Sorry...

Herlihet.. 2 bommerta på samme topicet!!! Jeg kommer til å bli utestenkt!! Hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har seg sånn at ATi lager en chip(R360 F.eks), da spør de om noen har lyst til å lage skjermkort basert på den chippen. PoweColor og Sapphire ville lage Radeon 9800-kort.

ATi lager også en modell av kortet, et referanse kort(Ser slik ut)

Det produsenter som Sapphire og PowerColor kan forandre på med Radeon 9800-kortet de får fra ATi er layout, minnebrikker og bundle(Det du får med av ekstra utstyr som spill, kabler o.l) Ytelsen kan de ikke forandre på..

Det er helt samme kort

Jeg kan legge til at i PowerColor's bundle følger det med Counter strike: conditon zero, er noe mer men CS:CZ er hoveddelen.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
9800 Pro

Slik da... Dette skulle være det rette kortet... Sapphire lager kjøling uten vifter også, men de koster vel litt mere også

Beklager alt klusset

Dette er 256MB versjonen. Den får du ikke under kr. 2000,- .

128MB versjonen er identisk med PowerColor.

256MB versjonen er fysisk større, og med kjølere på ram-brikkene (se på bildet)

Lenke til kommentar
Dette MSI Radeon 9800 Pro kortet er et nedklokket Radeon 9800 XT kort, har ikke setti meg helt inn i det, men bestillte skjermkortet til en kammerat, og vi satt det inn i maskina hans i går. Det fungerte veldig bra! Vet ikke helt om vi må flashe det for å få det til å bli et 9800XT eller om det har XT BIOS(har ikke skjekka enda), men kortet skal visst klokke veldig høyt og har gode minne brikker. Det registreres også som et 9800XT(og ja det har R360 ikke R350 core) i Windows uten noen form for modifikasjoner. Endret av hasuwest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...