Prebo Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Dette er da det samme kortet som det PowerColor kortet? første linken: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120304&cks=SER ..eller er det bare meg? Jo vist er det d!!! Hmmm... Søkte bare på sapphire 9800 pro å tok d første som dukket opp... regnet me det var rett produsent.... Hadde det litt travelt... Sorry... Herlihet.. 2 bommerta på samme topicet!!! Jeg kommer til å bli utestenkt!! Hehe Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Men hvis det ikke er noe forskjell på Powercolor og sapphire, så lønner det vel seg og kjøpe sapphire, for det er 55kr billigere (ohh.. stor forskjell ), eller er det forskjell? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Det har seg sånn at ATi lager en chip(R360 F.eks), da spør de om noen har lyst til å lage skjermkort basert på den chippen. PoweColor og Sapphire ville lage Radeon 9800-kort. ATi lager også en modell av kortet, et referanse kort(Ser slik ut) Det produsenter som Sapphire og PowerColor kan forandre på med Radeon 9800-kortet de får fra ATi er layout, minnebrikker og bundle(Det du får med av ekstra utstyr som spill, kabler o.l) Ytelsen kan de ikke forandre på.. Det er helt samme kort Jeg kan legge til at i PowerColor's bundle følger det med Counter strike: conditon zero, er noe mer men CS:CZ er hoveddelen. Endret 18. juli 2004 av Zythius Lenke til kommentar
southhome Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 9800 Pro Slik da... Dette skulle være det rette kortet... Sapphire lager kjøling uten vifter også, men de koster vel litt mere også Beklager alt klusset Dette er 256MB versjonen. Den får du ikke under kr. 2000,- . 128MB versjonen er identisk med PowerColor. 256MB versjonen er fysisk større, og med kjølere på ram-brikkene (se på bildet) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 rart. Det står jo ikke noe om hva som er med av ekstrautstyr (budle) på kortene hos komplett. Da må jeg vel bare søke det opp. Counter strike: conditon zero har jeg jo, så det er jo ikke så viktig når jeg bestiller. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Det er ca. 5432 tråder om -AKURATT- dette. Vet du hvordan man søker? EDIT: Kortene er jo helt like, men jeg tror Powercolor har større bundle. Så derfor burde du velge Powercolor. Endret 18. juli 2004 av Same- Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Vel, tror jeg har bestemt meg nå, så jeg går for Powercolor Takk for alt Lenke til kommentar
F.V Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=122413 Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Dette MSI Radeon 9800 Pro kortet er et nedklokket Radeon 9800 XT kort, har ikke setti meg helt inn i det, men bestillte skjermkortet til en kammerat, og vi satt det inn i maskina hans i går. Det fungerte veldig bra! Vet ikke helt om vi må flashe det for å få det til å bli et 9800XT eller om det har XT BIOS(har ikke skjekka enda), men kortet skal visst klokke veldig høyt og har gode minne brikker. Det registreres også som et 9800XT(og ja det har R360 ikke R350 core) i Windows uten noen form for modifikasjoner. Endret 18. juli 2004 av hasuwest Lenke til kommentar
Same- Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Dette MSI Radeon 9800 Pro er ikke på lager Lenke til kommentar
SilentDrive Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Dette MSI R9800 Pro kortet ser ut til å ha samme strømtilkobling som min gode gamle FDD. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå