Gå til innhold

Sykt problem med G-Con 45!

Xbox-PS2

Anbefalte innlegg

Nå har G-Con 45en (lyspistol til PS) lagt i en skuff en stund nå, inntil i forgårs da jeg kjøpte et spill kallt Dino Stalker, som selvfølgelig støttet pistolen.

Da jeg startet første level på spillet funket alt kjempe fint (bortsett fra de klumsete kontrellene spillet har da).

Men på andre level brøt "helvete" løs.

Pistolen min sluttet plutselig å funke.

Jeg gikk tilbake til option screenen og rekalibrerte pistolen, da funket alt fint, den merket fint hvor jeg skjøt og når jeg skjøt.

Jeg startet et New game og det samme skjedde igjen, første levelen funket helt fint, men ikke andre

Problemet var at spillet trodde at jeg skjøt utenfor skjermen (reload) når jeg egentlig ikke gjorde det.

Etter dette kom jeg selvfølgelig til konklusjonen at det måtte være noe i veien med spillet, siden første levelen funket fint, og at jeg aldri hadde hat trøbbel med den før.

Kalibreringen funket som vanlig fint, men da jeg kom til menyene ble det problemer

I disse menyene skal du skyte på forskjellige ikoner for å komme deg rundt, og når du sikter på ikonene kommer det en rød ring rundt dem

Alt greit så langt

jeg sikter på et ikon, det kommer rød ring rundt det

jeg skyter

det kommer et PANG

INGENTING SKJER!!!!

Den merker altså hvor jeg sikter og når jeg skyter, men allikevel funker den ikke!

Vet du et sted hvor jeg kan levere den på reperasjon i Bergen?

Eller eventuelt om jeg kan mekke den selv? :nei::(:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan også være et problem med selve PS2 maskinen min.

Porten bak der du plugger inn pistolen er bittelitt skev.

Vanlige spill funker, men pistolen bruker litt andre porter, så det kan være det er den. Men jeg tviler egentlig litt på det.

Edit:::: Som oftest kan små deler av skjermen treffes, men disse delene skifter.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...