Ekorre Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Da er det endelig en ny versjon ute med følgende forbedringer: Endelig lyd, ikke så mye å skryte av men lyd er det. Bedre støtte for spill, en del bugs fixed uansett her kan dere hente den. http://members.home.nl/kenney/picodrive.html Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Er det noe bra på series 60, har bare prøvd det på UIQ jeg Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 jupp. mye bedre enn så godt som alle spillene som fins til s60 Lenke til kommentar
tantacirkus Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hvor finner jeg spilla da`? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jess - dette har jeg ventet på Har mange bra Sega-spill på mobilen, men det taper seg jo voldsomt uten noen som helst lyd. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Dine favoritter da shimano? Mine er hvertfall Pirates Cannon Fodder Liberty or death Risk og sunset riders:) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 hvor kan man kjøpe/laste ned spill til den da? Lenke til kommentar
arthur_mukk Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Finnes det en emulator for Master System? Er et par gromme 8-bitspill jeg gjerne skulle spilt, og game gear-spill er jo utmerket for mobilspilling med sin reduserte skjermstørrelse. Noen favoritter til mega drive er for øvrig James Pond 2, Toki og Wonder Boy in Monster World (som dessverre ikke funker i picodrive). Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Fikk wonderboy til å funke på picodrive 0.14, dog japansk versjon men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå