Gå til innhold

hvor får man tak i pepperspray?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de har lovlig pepperspray på spyshop

Som er midlertidig stengt da en eller flere av dem er fengslet grunnet NOKAS-ranet i Stavanger..

Ja de har jo det meste av hva man trenger for å komme seg helskinnet gjennom en skuddveksling med politiet der.

Lenke til kommentar

Som er midlertidig stengt da en eller flere av dem er fengslet grunnet NOKAS-ranet i Stavanger..

Hvorfor er de egentlig det? Det gjør meg så forbannet. Når man kjøper en kniv på jernia spør de deg ikke om du skal drepe noen emd den...

Hvorfor skal spyshop gutta arresteres for å ikke spørre dem hva de skal med vestene?

Lenke til kommentar

Hvorfor er de egentlig det? Det gjør meg så forbannet. Når man kjøper en kniv på jernia spør de deg ikke om du skal drepe noen emd den...

Hvorfor skal spyshop gutta arresteres for å ikke spørre dem hva de skal med vestene?

Det var vel snakk om at eieren av spyshop var involvert. Han var vel litt mer involvert enn bare være personen som solgte dem utstyr.

Lenke til kommentar

Det var vel snakk om at eieren av spyshop var involvert. Han var vel litt mer involvert enn bare være personen som solgte dem utstyr.

Han "29 år gamle eieren"?

Tviler jeg på... Kjente han personlig... Ikke faen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...