Gå til innhold

Gudfaren? hvor mange

Atomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som mangler i Gudfaren 3 er Robert DeNiro ;)

Han mangler i alle filmene han ikke er med i. Fantastisk skuespiller. Personlig så synes jeg han leverer best i "Taxi Driver". ;)

Javisst. Ikke så verst i Hjortejegeren heller.

hehe, enig. Han kom dog litt i skyggen av Christopher Walken som kanskje gjorde sin sterkeste prestasjon noensinne. Han fortjente Oscaren så det suste.

Uten tvil Walkens beste skuespillerprestasjon er i The Deer Hunter, ja. I Taxi Driver er De Niro glimrende, men Robert De Niros aller beste prestasjon er vel Once Upon A Time In America. Fantastisk.

Når det gjelder Gudfaren; så synes jeg alle tre er meget gode og underholdene filmer, men i "Part III" så gjorde ikke Andy Garcia en veldig imponerende prestasjon som "Don". Han ble for blaut. Noe som gjorde at 3'ern ble litt for "tam" i forhold til de to første.

Men så klart, dette er jo bare min mening.

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Uten tvil Walkens beste skuespillerprestasjon er i The Deer Hunter, ja. I Taxi Driver er De Niro glimrende, men Robert De Niros aller beste prestasjon er vel Once Upon A Time In America. Fantastisk.

Når det gjelder Gudfaren; så synes jeg alle tre er meget gode og underholdene filmer, men i "Part III" så gjorde ikke Andy Garcia en veldig imponerende prestasjon som "Don". Han ble for blaut. Noe som gjorde at 3'ern ble litt for "tam" i forhold til de to første.

Jeg foretrekker De Niro i Taxi Driver fremfor alt.

Det jeg egentlig skulle si; Garcia som Don? Hva i huleste mener du? Han er bully'en til Michael. Dessuten fikk han (vel fortjent) en Oscar :p

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker De Niro i Taxi Driver fremfor alt.

Det jeg egentlig skulle si; Garcia som Don? Hva i huleste mener du? Han er bully'en til Michael. Dessuten fikk han (vel fortjent) en Oscar :p

Smaken er delt.

Don Vincent 'Vinnie' Mancini-Corleone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...