HåkonN Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Gudfaren må ses på som en lang film, ikke 3. Del det heller inn i kapitler... Syntes personlig det er en av de bedre mafia-filmene.. Kunne foresten ha vært litt flere mafia storfilmer... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Er det bare meg som likte hele matrix serien altså....? Overhodet ikke Gikk faktisk fra kinosalen under 1'eren.. men har ettehvrt fått skikkelig sansen for hele triologien.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Elsker hele Matrix-serien jeg. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Gudfaren filmene er jo heilt geniale. personlig synest eg 3 er best. Mest på grunn av slutten. 2 blir egentlig litt teit når ein skyter Fredo. Enig med Puzo at det ikkje burde ha skjed. men men. Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Må sies at åpningscenen i Goodfellas er noe av det beste som er laget (etter min mening selvfølgelig). "As far back as I can remember I always wanted to be a gangster!", klasker igjen bagasjelokket. Klassisk:) Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Det som mangler i Gudfaren 3 er Robert DeNiro Han mangler i alle filmene han ikke er med i. Fantastisk skuespiller. Personlig så synes jeg han leverer best i "Taxi Driver". Javisst. Ikke så verst i Hjortejegeren heller. hehe, enig. Han kom dog litt i skyggen av Christopher Walken som kanskje gjorde sin sterkeste prestasjon noensinne. Han fortjente Oscaren så det suste. Uten tvil Walkens beste skuespillerprestasjon er i The Deer Hunter, ja. I Taxi Driver er De Niro glimrende, men Robert De Niros aller beste prestasjon er vel Once Upon A Time In America. Fantastisk. Når det gjelder Gudfaren; så synes jeg alle tre er meget gode og underholdene filmer, men i "Part III" så gjorde ikke Andy Garcia en veldig imponerende prestasjon som "Don". Han ble for blaut. Noe som gjorde at 3'ern ble litt for "tam" i forhold til de to første. Men så klart, dette er jo bare min mening. Endret 23. juli 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Uten tvil Walkens beste skuespillerprestasjon er i The Deer Hunter, ja. I Taxi Driver er De Niro glimrende, men Robert De Niros aller beste prestasjon er vel Once Upon A Time In America. Fantastisk. Når det gjelder Gudfaren; så synes jeg alle tre er meget gode og underholdene filmer, men i "Part III" så gjorde ikke Andy Garcia en veldig imponerende prestasjon som "Don". Han ble for blaut. Noe som gjorde at 3'ern ble litt for "tam" i forhold til de to første. Men så klart, dette er jo bare min mening. Jeg foretrekker De Niro i Taxi Driver fremfor alt. Det jeg egentlig skulle si; Garcia som Don? Hva i huleste mener du? Han er bully'en til Michael. Dessuten fikk han (vel fortjent) en Oscar Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Uten tvil Walkens beste skuespillerprestasjon er i The Deer Hunter, ja. I Taxi Driver er De Niro glimrende, men Robert De Niros aller beste prestasjon er vel Once Upon A Time In America. Fantastisk. Når det gjelder Gudfaren; så synes jeg alle tre er meget gode og underholdene filmer, men i "Part III" så gjorde ikke Andy Garcia en veldig imponerende prestasjon som "Don". Han ble for blaut. Noe som gjorde at 3'ern ble litt for "tam" i forhold til de to første. Men så klart, dette er jo bare min mening. Jeg foretrekker De Niro i Taxi Driver fremfor alt. Det jeg egentlig skulle si; Garcia som Don? Hva i huleste mener du? Han er bully'en til Michael. Dessuten fikk han (vel fortjent) en Oscar Smaken er delt. Don Vincent 'Vinnie' Mancini-Corleone. Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 sett alle 3 gudfaren filmene rundt 6 ganger i løpet av et år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå