Gå til innhold

Noen som kan lage en poll?

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg skal lage hjemmeside og har holdt på i en fryktelig lang tid med å prøve å lage en simpelt poll.

Jeg har testa ut MANGE men liker IKKE NOEN AV DEM fordi noen har et svæært rekalmetekst, mens andre trenger avanserte installasjoner jeg ikke forstår meg på i det hele tatt, og andre har forhåndskongirurerte farger. Altså skal siden min være hvit lyseblå og blå, så er pollen oransje.

Med andre ord så er det ingen poll som er tilpassa meg.

Derfor lurte jeg på om en av dere ville lage et simpelt enkelt poll med cookies for at KUN en skal stemme, eller eventuelt finne et poll til meg hvor det ikke står en SVÆR reklametekst til hjemmesiden til han fyren som har lagd det. Jeg vil helst ikke ha MySQL men må jeg så gjør jeg det :)

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke lage noen poll til deg, men vil komme med et tips: IP-logging er 10 ganger bedre enn cookies. Jeg har vært borti uendelig mange poll-scripts etterhvert og alltid har det vært problemer med forskjellige nettlesere + cookies. Spesielt Opera hadde jeg problemer med - scriptet funket rett og slett ikke selv om opera var satt til å akseptere alt av cookies.

Dessuten vil jeg anbefale at du fortsetter å lete på ww.hotscripts.com og lignende sider. Vet at det kan være et helvete å finne det perfekte scriptet, men det er bare å lete så dukker det opp tilslutt :)

Lenke til kommentar
Kan ikke lage noen poll til deg, men vil komme med et tips: IP-logging er 10 ganger bedre enn cookies. Jeg har vært borti uendelig mange poll-scripts etterhvert og alltid har det vært problemer med forskjellige nettlesere + cookies. Spesielt Opera hadde jeg problemer med - scriptet funket rett og slett ikke selv om opera var satt til å akseptere alt av cookies.

Dessuten vil jeg anbefale at du fortsetter å lete på ww.hotscripts.com og lignende sider. Vet at det kan være et helvete å finne det perfekte scriptet, men det er bare å lete så dukker det opp tilslutt :)

Takker, men jeg har prøvd ALLE scripta der i PHP. Ingen funker som jeg vil at den skal..

Har du tips til et bra poll som ikke har større reklametekst enn selve pollen?

Hvis du kan komme med en så er jeg takknemlig ;)

Lenke til kommentar

Vil du at noen skal lage en poll for deg? De må gjøre det gratis og siden du ikke vil ha reklame der, så får de ikke en gang en link på siden. Skjønner ikke at det ikke er flere som har hoppet på det utrolig tilbudet ditt.

Det blir nok ikke bare og bare å få noen til å lage et til deg, i motsettning til design som du kan leke med i en time så har du mye bra så vil det script som dette ta et par timer å lage. Forslår at du forsetter på www.hotscripts.com eller google.com. Nesten alle phpscriptene på www.hotscripts.com lar deg vel endre designet ganske fritt dersom du kikker litt i kodene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...