Gå til innhold

Sjekk High-End krava til Doom III i skjermkort.

Windoge

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM
I motsettning til Half-Life 2 så vet vi faktisk nesten ingenting om hvordan Doom III kommer til å bli. Vi har nesten ikke fått noe opplysninger om selve spillet, så det skal bli morsomt å se.

hva er det vi ikke vet om doom3 ?

vi vet jo mer om doom3 enn vi vet om half life 2..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
jeg kan ikke huske at folk hadde problemer med å modde doom3 alphaen som ble lekket..

Det vet jeg ikke noe om, men tviler på at folk gidder å sette i gang rimelige store prosjekter på en alpha.

jeg har ikke sagt noe om store moddeprosjekter, dog hadde ikke folk problemer med å mode alpha versjonen, burde ikke det bety at fullversjonen kan være lett å modde ?

Lenke til kommentar
I motsettning til Half-Life 2 så vet vi faktisk nesten ingenting om hvordan Doom III kommer til å bli. Vi har nesten ikke fått noe opplysninger om selve spillet, så det skal bli morsomt å se.

Tviler på at mange sier seg enig i det, men..

Vi har fått langt mere informasjon om Half-Life 2, for å ikke snakke om filmer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Tviler på at mange sier seg enig i det, men..

Vi har fått langt mere informasjon om Half-Life 2, for å ikke snakke om filmer.

uhm, vi vet ca alt om handlingen til doom3, vi vet hva som skjer, vi vet hvorfor det skjer og vi vet hva oppdraget vårt er.

i half life 2 så har de bare sagt hvor handlingen tar sted osv, handlingen blir fortalt utover spillet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
I forhold til Doom III er nok Half-Life 2 handlingen holdt mye mer hemmelig ja, men i antall gameplay filmer ligger Half-Life 2 et enormt skritt i forkant, og de sier oss temmelig mye om hvordan et spill er.

gameplay filmene sier ingenting om handlingen...

forøvrig så burde det nevnes at det eksisterer en del doom3 videoer as well.

man vet ikke mer om spillet bare fordi det er videoer av det.

man vet nesten alt om doom3,id har vært mer enn villig til å røpe ting fra spillet, valve har vært flinkere til å holde tyst om handlingen i spillet, hva som har skjedd osv.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
men tror jeg satser på Xbox versjonen for å være sikker på å få spilt det ok :-/

SOm om XBOX fikser ultimate :roll:

Betraktelig bedre enn min nåværende bærbare PC ihvertfall ;-)

*sukk* det er hardt å være student ....

"Jeg vil ha penger baby, en bag med penger, cash til å kjøpe all dritten jeg trenger, og når jeg har fått nok, så vil jeg ha mer, så vil jeg ha mer!"

Lenke til kommentar
har lest rykter om at det skal finnes en Beta av Doom3 der ute og... noen som har sett noe til den?

Jo, det er sant. Men den var ikke mer "Beta" en Alpha'en som kom ut tildligere.

Den var bare modifisert, men det var samme møkka versjon som aldri burde ha vært ute...

Lenke til kommentar

Jeg kommer til og kjøpe Doom III på grunn av Grafikken, noe som gjør spillet realitisk for meg, ikke pga monstre, men på grunn av grafikken som får meg til og føle meg mer "inn" i spillet. om spillet er skummelt eller ikke er ikke så veldig viktig, det er bare en bonus.

Håper på og kunne spille spillet bra med dette

xp2800+ @ xp 3200+

2x 512mb twinmos pc 3200 400mhz minne

Sapphire Radeon 9800 PRO @ XT

og en Rask harddisk :D

blir nok ikke no High-End, men det burde i hvertfall gå :D

Tozer

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt at doom III har blitt hypet opp såpass som det har blitt, jeg mener, det er jo tross alt snakk om spillserien som revolusjonerte FPS sjangeren på 90-tallet. Men det jeg synes er feil nå om dagen er at folk fokuserer alt for mye på eyecandy...

Altså, don't get me wrong, visuelle orgier er ikke meg imot, men da blir det som regel også prioritert over gameplay fra produsentenes side...

Greit at grafikk skaper atmosfære, men jeg har enda ikke spilt noe som overgår atmosfæren og feelingen til de gode gamle pixel grafikk spillene fra f.eks lucasarts, bare se på spill som Day of the tentalce, Sam & Max, Indiana Jones, Tie Fighter,Monkey island 3, osv... Her er det snakk om 2d grafikk og godt synlige pixels, men spillene huskes fortsatt den dag i dag.

Jeg sitter forresten ikke å sier at gameplay pr. i dag er på lavnivå, men det virker fortsatt som om produsenter prioriterer grafikk over gameplay, og konkurrerer mer om "visuelt godteri" enn å virkelig skape et spill som huskes...

Bare se på Unreal2, spillet skulle jo være så sykt bra og revolusjonerende, greit nok at grafikken ikke var direkte stygg, men hvem er det som sitter og prater om unreal2 nå? Og hvem er de som kommer til å sitte og prate om Doom III eller HL2 om 5-6 år?

Har sikkert provosert på meg en del D3/HL2 fans nå, men fakta er at spill ikke har samme overall kvalitet som før i tiden... IMHO... :p

Lenke til kommentar

Gleder meg bare til å se hvilke norsk politikere som vil ha dette spillet fjernet fra hyllene først. Skal ikke forundre meg i hele tatt om det blir bråk om dette også(GTA serien osv..). Om det er noe som er skummelt i verden, så er det de konservative folka som styrer A/S Norge! Burde låst dem inn i et mørkt rom hele gjengen, der eneste vei ut er å komme igjennom D3... på Nightmare :devil:

litt offtopic :whistle:

Lenke til kommentar
Bare se på Unreal2, spillet skulle jo være så sykt bra og revolusjonerende, greit nok at grafikken ikke var direkte stygg, men hvem er det som sitter og prater om unreal2 nå? Og hvem er de som kommer til å sitte og prate om Doom III eller HL2 om 5-6 år?

Har sikkert provosert på meg en del D3/HL2 fans nå, men fakta er at spill ikke har samme overall kvalitet som før i tiden... IMHO... :p

Vel, jeg er faktisk en smule uenig akkurat der.

Hvordan Doom3s historie/gameplay blir tatt imot når alle anmeldelsene kommer, og hvordan det blir tatt imot av mod-samfunnet vil jeg ennå ikke spå.

Half-Life 2, derimot, har jeg store forhåpninger til at skal kunne leve opp til standarden HL (1) satte.

I hvor mange anmeldelser av spill innenfor denne sjangeren har man ikke kunne finne henvisninger til HL?

For meg står ihvertfall HL igjen som en av de store FPS-spillene fra nittitallet, og folk snakket fortsatt om det, selv før HL2 ble annonsert..

Å sammenlikne disse to spillene med Unreal2 blir bare for pessimistisk :p

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Gleder meg bare til å se hvilke norsk politikere som vil ha dette spillet fjernet fra hyllene først. Skal ikke forundre meg i hele tatt om det blir bråk om dette også(GTA serien osv..). Om det er noe som er skummelt i verden, så er det de konservative folka som styrer A/S Norge! Burde låst dem inn i et mørkt rom hele gjengen, der eneste vei ut er å komme igjennom D3... på Nightmare :devil:

litt offtopic :whistle:

Det blir helt sikkert en diskusjon om dette spillet i mediene. Det var jo det da de gode gamle doomspillene kom ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...